איך לוודא שהחנות שלך לא נחסמת באיביי

כתוב לנו כדי להודיע לך שחלק מהפעילויות בחשבונך עשויות שלא להתאים למדיניות חשובה של eBay המחייבת את השלמת כל העסקאות והתשלומים ב- eBay. בפוסט זה נסביר כיצד לאפס את חשבון eBay שלך ומה עליך לעשות אם הוא חסום. כדי להיכנס לחשבון PayPal שלך, בקר בדף הגדרות חשבון PayPal בצד ימין של הדף שלך.

כאשר אתה מוכר לראשונה ב- eBay

לחץ על הכרטיסיה הרשמה ובצע את ההנחיה להגדרת חשבון eBay חדש. כשאתה נכנס לחשבון eBay שלך, עבור לדף חסום מציעים וקונים וסמן את התיבה המסומנת "רשימת הצעות וקונים חסומה. לחץ על שדה עם שם משתמש ורשימת אנשים שברצונך למנוע לקנות או להציע עבור פריטים. ברגע שיש לך אדם יחיד או קבוצת משתמשים שאתה רוצה לחסום, הזן את שם המשתמש שלהם ו- eBay יחסום אותם מהרשימה שלך.

משתמשים חסומים עדיין יוכלו לראות את הרשימה שלך, אבל הם יכולים ' לא להציע, להציע הצעות או להחליט לקנות עכשיו. פשוט הקלד את שם המשתמש שלך ב"רשימת המציעים והקונים החסומים "ולא תוכל לקנות או להציע שום דבר שאתה מוכר.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של איך לוודא שהחנות שלך לא נחסמת באיביי ומנשה בטיטו באיביי באפשרותך לגשת לאתר menashe.org.il

אם הקונה מסרב לשנות את משוב לא הוגן, אתה יכול לפנות לשירות הלקוחות של eBay ולבקש מהם להתערב. אתה יכול לפתוח תיק ב- eBay על ידי הסבר שהמוצר לא עובד או עובר תהליך, אבל הם לא הגיבו לך.

אם קיבלת כבר הודעה מאיביי העוסקת באותו נושא, או שיש לך שאלות מדוע איביי חוזרת העברת את הרישום שלך, אנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר. אם אין לך קישור, תוכל ללחוץ על "עזור לנו" בתחתית העמוד או בצד שמאל למעלה.

אם כבר יש לך חשבון eBay

תתבקש להתחבר אליו ולתת לו הרשאה לפרסם את הרישום שלך. אם אינך מקבל דוא"ל זה, יתכן שהוא נחסם על ידי ספק הדוא"ל שלך, ולכן עדיף לעבור לתיבת הדואר הנכנס שלך ב- eBay. EBay לא תודיע לך אם הוא הושעה באמת, אך אם לא עשית זאת, פנה ישירות לאיביי.

התשובה הפשוטה

היא שאתה יוצר קשר עם eBay, מבין מה עשית לא נכון ועוקב אחר הצעדים ש- eBay נותנת לך בכדי להחזיר את חשבונך לכושר תקין. אם כבר חיברת חשבון PayPal לחשבון eBay שלך, אתה לא צריך לקשר אותו שוב, מכיוון שאישור ה- PayPal לכך אולי בוטל או צריך לחדש אותו, אך זה קורה רק במקרים חמורים עם הפרות מרובות. במקרה של חסימת חשבון eBay, יועץ eBay מרדכי אפלבוים מציע להמתין מספר ימים לפני פנייה ל- eBay כדי לבדוק אפשרות להקים מחדש את החשבון (הוא ימתין עד שיידע ל- eBay על האפשרויות להקמת החשבון מחדש. ). השלב הבא הוא לדעת לחסום קונים ב- eBay כדי למנוע בעיות נוספות בדרכים. אם אתה רציני לחסום בנקים בעייתיים בעתיד, עליך לבדוק את כל מציעי eBay הפוטנציאליים לפני שהם בכלל מציעים על הפריטים שלך. לאחר שתחליט לחסום מתמודדים ב- eBay, תצטרך להיכנס לחשבון eBay שלך ולהגדיר את PayPal כאמצעי התשלום האוטומטי לתשלומי eBay. לאחר שתגדיר זאת, עבור לחשבון PayPal שלך באמצעות אפליקציית PayPal במכשיר ה- iPhone או ה- Android שלך והזן את מזהה ה- eBay והסיסמה שלך (אם כבר יש לך חשבון eBay) כדי להיכנס ל- eBay.

לביטול הצעה לאחד הפריטים במכירה הפומבית, לחץ על הקישור והיכנס לחשבון eBay שלך (אם עדיין לא עשית זאת).

כאשר אתה מגיע לדף ניהול קונה / מציעים ברשימת המציעים / קונים החסומים

לחץ על "חסום. לבסוף, תוכל לחזור לדף בקשת הקונה ולסמן את התיבה המסומנת" אל תשלח. כדי לבטל את הצעתו של חבר, הוסף את תעודת הזהות שלו לקטע "חסום מציע" או "חסום רשימת רכישות" בחשבון eBay שלך.

ניתן לחסום קונים ב- eBay ממדינה מסוימת או אפילו ממדינה שלמה אם תרצה בכך, אך ניתן גם לחסום מוכרים מקונה ב- eBay הממוקם בעיר, מדינה או מדינה מסוימת (למשל ארה"ב או קנדה. ).

אם לקונה ב- eBay יש כתובת למשלוח ראשית במיקום נבחר, eBay תחסום מכירות גם באותו מקום.
למידע מורחב אודות איך לוודא שהחנות שלך לא נחסמת באיביי עליך לבקר ב- fillva.com

כפי שאתה יכול לראות

eBay אינה מאפשרת לך לפתוח חשבון חדש כדי למנוע השעיית חשבון. אם אתה מוכר ונשלחת אליך הודעה שאתה חסום, תקבל הודעה נוספת המציינת את החסימה שלך. EBay גם לא תחסום מישהו שיש לו אפס משוב על פריטים שקנו, דבר האופייני לרמאים כאשר הם פותחים חשבונות חדשים באותו יום בו הם קונים את המוצר שהם רוצים לגנוב מהקונה.