איך למדוד קרקע לבנייה

אנשים רבים שרוצים לבנות בית תוהים לעתים קרובות מה הולך לקרות, אך זו לא שאלה קלה לענות. בעת קביעת השטח המרובע של בית, זה עשוי להפתיע כי אין תקן לאומי למדידת נכסי מגורים. אמנם אין כיום "תקן לאומי" לצילומים מרובעים מדודים, אך יש ארגון בשם מכון התקנים הלאומי האמריקני (ANSI) המספק מדריך לחישוב שעוברים אחר סוכני נדל"ן ובעלי בתים רבים.

מודד כמותי או יועץ עלויות יכול למדוד את ממדי הבניין בכדי לספק אומדן עלות

אולי על בסיס ביצוע ביצועי ביצוע ביצועים לעומת מבנים דומים. סקרים אמנם יכולים לספק אומדן מדויק של סך הצילומים המרובעים של בניין שלם, אך הם אינם הכלי הטוב ביותר לאמידת העלות של בית מסוים.

כשנשאל על ידי אדם לגבי גודל מרובע ברוטו של בניין

חשוב לברר את שיטת המדידה המדויקת. לדוגמה, תוכלו לבצע מדידה באינץ 'או סנטימטרים ואז להמיר את התשובה הסופית ליחידות הדרושות. אם המדידה היא ביחידה אחרת, למשל רגל או סנטימטר, אתה יכול להמיר ערך זה לרגליים ולהכפיל אותו בתמונה המרובעת של השטח שיש לך.

כדי לחשב את השטח ברגל מרובע, אתה צריך שני מספרים: התמונה המרובעת של האזור שלך ומספר הרגליים ברגל. חישוב שטח מלבני נעשה על ידי מדידת אורכו ורוחבו של שטח והכפלת שני המספרים הללו בכדי לקבל את ה"שטח למרובע רגל "(ft2).

השיטה הפשוטה ביותר לחישוב מספרים של מטר מרובע

היא למדוד אורך ורוחב ברגל ואז להכפיל את שני המספרים כדי לקבל את התוצאה. ניתן גם למדוד מאפיינים ולחשב את הגודל על ידי הכפלת אורך ברוחב, אך יש להשתמש בשיטה זו בגדלי חדרים. כל שעליך לעשות הוא למדוד את האורך, הזמן והרוחב כדי למצוא את "הצילומים המרובעים" של החדר שלך. הסכום הוא ריבוע הצילומים עבור כל חלקה, אז מדדו את אורך או רוחב למטר.

אתה יכול גם להשתמש בתוכנה כמו autocad

כדי לחשב את השטח הבנוי והשטח המכוסה שלך אם אתה מכיר את זה. כשאתה מעריך אם אתה קונה נכס צמוד קרקע, אתה יכול להשתמש באפליקציה זו כדי למדוד את הבית המוצע ואפילו לקבוע את גובה העצים והבניינים הסובבים כדי לקבל תחושה של הגודל.

מחשבון המ"ר למטה נהדר לביצוע מדידת שטחים ולקביעת כמות הרצפה, השטיח והאריחים שאתה צריך כשאתה מתחיל בשיפוץ, ועוזר לך לקבוע את גודל הבית שלך.

בעת ריצוף פרויקט

ניתן לחשב מטרים רבועים בכדי לאמוד את שטח הכמות הנדרשת. מחשבון זה יעזור לכם לגלות כמה דרושים לרצפה, שטיח, אריחים, רצפות וחומרים אחרים לפרויקט שלכם. היחס בין קומה לשטח הוא חישוב הקובע את שטח הקומה הכולל של בניין (כולל השטח המכוסה בקומות הבניין) חלקי פרויקט שנבנה על מגרש זה. כדי להגיע ליחס שטח הרצפה, חלק את המ"ר של הבניין שלך ביחס למ"ר.

רגל מהיבשה. היחס ההפוך של אדמה זו לקרקע בנייה הוא "היחס בין אדמת בניין לקרקע", המכונה גם "יחס שטח הרצפה" או "רחוק החוצה". הרחק החוצה הם פרויקטים הפרושים על פני האדמה והארץ, ורחוקים בחלקות רבות.

היחס האחוזי של גודל הבניין שלך לקרקע נקרא "יחס מדינה לבנייה" או "יחס קומה לשטח".

יחס זה נקבע על ידי חלוקת שטח הקומה ברוטו הכולל של הבניין שלך על שטח הקומה הגולמית על הנכס

היחס בין קומה לשטח הוא גודל המבנה הניצב על מגרש והוא האחוז ממנו לשטח המגרש. יחס זה קובע אם לבניין יכול להיות שטח שימושי כולל בבניין הקיים שלו או לא, או שהוא מתחשב רק ביחס לשטחו הכולל, ולא רק לשטח בו הוא עומד.

השטח הגולמי של בניין הוא השטח הכולל של הבניין, המחושב על ידי מדידת החלק הדומיננטי של שטח סגור.

השטח המעובד נקבע על ידי לקיחת מטר מרובע של השטח הכולל ולחלקו ב 43,560

המקביל לדונם אחד, הנותן שטח כולל. כדי להגיע ליחס קרקע – לבניין, חלק את הריבוע – חומר – של קרקע לפי ריבועי הבניין וחלק את זה במטר מרובע אחד של קרקע, וכן הלאה, עד סוף תקופת הבנייה של בניין. או עד שמכלול כל הבניינים בחבילה תואם את השטח הגולמי של השטח המדובר.

כדי להשיג יחס קרקע לבניין, חלק את כל אינץ 'מרובע (1/3 אינץ') מכלל הנכס על ידי כל אינץ 'מרובע (0.1 מ"ר) בנכס שלך וחלק את האינץ' המרובע הזה (2.5 מ"ר) בכל מטר רבוע (3.4 מ"ר) לרגל המרובע של כל בניין.