איך לקנות רמקולים מקצועיים לבית

מערכות רמקולי Pro Audio לנגנים וקבלנים, סאונד חי להקות תיירות, מערכות סאונד ניידות ליישומי סאונד חיים ומותקנים, שפותחו על ידי מהנדסינו ומותגי רמקולים, יכולים לעמוד בשימוש קפדני ובדרישות של צלילים מקצועיים. ישנן דרכים אחרות להגדיר את מערכת הסראונד שלך, כגון רכישת מקלט קולנוע ביתי הדורש רמקולים.

יש הרבה רמקולים לבחירה ו- Dynaudio

היא בחירה מצוינת עבור אודיופילים שרוצים לשפר את הצליל של מערכת הרמקולים הביתית שלהם. ניתן לבחור את מגוון הרמקולים החדש והישן של החברה לשימוש במערכת סטריאו או מערכת היקפי. רמקולים אלחוטיים, כולל ה- Apple HomePod Mini ו- Sonos One, הם להיט בקרב אלה שמחפשים צליל סטריאו אמיתי לחוויית קולנוע ביתית וסוחפת.

רמקולי סטריאו עוצמתיים אלה מספקים צליל מעולה מבלי לתפוס הרבה מקום בחדר שלך

ל- Bose מגוון רחב של רמקולים ביתיים שיש להם אפשרויות רבות לשפר את צליל החדרים שלכם. רמקול SVS יכול לשמש כמקיף קדמי, ערוץ אמצעי או רמקול אחר, או כמערכת שמע היקפית של קולנוע ביתי דו ערוצי.

רמקולי סטריאו מופעלים הם אידיאליים למינימליסטים חובבי מוזיקה שרוצים צליל נהדר ללא צורך במגוון שלם של מכשירים

Sonos היא אחת ממערכות הרמקולים האלחוטיים הפופולריים ביותר בבית ללא קישוריות בלוטות '. מערכת זו נכנסת לחדרים קטנים יותר, נניח במשרד הביתי או בחדר השינה שלך, שם זוג רמקולי מדף עשויים להתאים יותר.

לא צריך רמקולים ענקיים

כדי לפוצץ מערכת היקפי 7.1 ערוצים לצליל טוב. רמקולים גדולים יותר עוזרים לשמור על במה הקול חיה, חלקה וסוחפת, שהיא חלק חשוב מצליל הקולנוע הביתי. אם יש לך מקלט A / V או מערכת סטריאו מסורתית בבית שזקוקה לרמקולים, אתה צריך מוצר אחר.

במאמר זה נדון בכמה מהמותגים הטובים ביותר ונסביר כיצד תוכל להכיר ולהשתמש ברמקולים שלהם במערכת השמיעה הביתית שלך

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה משתלמת לטכנולוגיה מסוימת, רמקולי Tower Polk Audio הם אופציה יציבה שיכולה להבחין בכל מערכת בידור פופולרית אחרת שתתקלו בה.

Polk Audio TSI-200 בנוי היטב ונשמע נהדר

מה שהופך אותו לאחד הרמקולים הזולים ביותר במדף הספרים. רמקולים סביבת Bose (קישור) השוואת מחירים B & H צילום ווידאו תוספת מצוינת לכל מערכת רמקולים ביתית היא ה- Bose Soundbar ($ 700). Bose עצמה מציעה מגוון רחב של רמקולים המתאימים לכל מערכת שמע ביתית.

אם אתה רוצה למלא את כל הבית שלך בקול

בדוק את הרמקולים האלחוטיים הטובים ביותר. הרבה רמקולים רגישים ואיכותיים צריכים הרבה כוח כדי לתת את המיטב. הרמקולים בטווח Polk Passive Signature לבידור ביתי מיועדים לספק צליל מלא וסוחף ולפגוע ברף לרובם.

אם אתה מאזין למוסיקה פאסיבית שלא רואה אותך יושב זמן רב ומעריך את הצליל

זוג מדף ספרים איכותי או רמקולים צמודים על הקיר עשויים להיות בדיוק הדבר. אם יש לך מגבר, חפש רמקולים בעלי רגישות גבוהה (90 dB) כדי להפיק את המרב מהמערכת שלך. LS50 Wireless II בונה על הצלחתו של ה- LLS50 Wireless, שהרשים עם הצליל המפורט ואפשרויות הקישוריות שלו כדי ליצור את רמקולי הסטריאו הטובים ביותר שיש במחירים של היום.

בצד השני של הנוף נמצא המקלט והמגבר שלך-לשם הפשטות אנו משתמשים במגבר כדי לקבל את הצליל מהרמקולים שלך. ככל שאתה מוסיף את הרמקולים המוכרים והמתאימים יותר, המערכת שלך תישמע טוב יותר.

אחד הדברים הנחמדים ברמקולי סטריאו

הוא שאפשרויות הצליל זמינות ברוב אזורי התקציב. זכור כי גם רמקולים קטנים מרובי רמקולים יכולים לספק צליל מלא וחווית מוזיקה מספקת מבלי לתפוס יותר מדי מקום. רמקולים עם ערכי רגישות של 3 dB ומעלה הם רמקולים הדורשים כוח כפול כדי לספק את אותו עוצמה.

היתרון בהקמת מערכת משלך

הוא שאתה יכול לערבב ולהתאים מקלטים ויצרני רמקולים כדי לקבל את התצורה המותאמת אישית שאתה רוצה. למרות שהרמקולים היקרים יותר נוטים לנצח בקטגוריה זו, זה לא אומר שהאפשרויות הזולות יותר נשמעות גרועות יותר. חדרים גדולים ופתוחים אידיאליים לחדרים שבהם רמקולים קטנים יותר נשמעים קטנים ומקומיים.
לפרטים נוספים אודות רמקולים איכותיים כדאי לבדוק כאן: audiovideo.co.il

למידע נוסף על איך לקנות רמקולים מקצועיים לבית ואודיו וידאו נא לגשת לאתר audiovideo.co.il

מאמר זה אמור לתת לך מושג טוב יותר לגבי סוג הרמקולים שאתה צריך לקנות למערכת הבידור הביתית שלך

בחלל של עצמך, אחד ההיבטים החשובים ביותר ברמקולים הוא צליל. בדיוק כמו זמר נורא עם מיקרופון נהדר: אם אתה מכניס זוג רמקולים מדהימים לחדר נורא, אתה מקבל צליל נורא.

וודא שהטוויטר (הרמקול העגול הקטן שמספק את הטונים הגבוהים ביותר ברוב הרמקולים) יהיה קרוב ככל האפשר לאוזן, מכיוון שהצליל המתקדם מושפע לכל הכיוונים. כאשר אתה קונה מוצר כזה, עליך להתאים את עוצמת הרמקול לעוצמת המגבר.