איפה מתקנים שואב אבק דייסון

דגמי שואבי האבק הזקופים של Dyson שתוקנו כוללים את כל שואבי האבק של Dyson לחיות מחמד ללא שקיות בגרסה מלאה. כל השואבים של Dyson משתמשים בטכנולוגיית ציקלון כדי להסיר אבק, אלרגנים וחלקיקים אחרים מהאוויר, מה שהופך את הקו כולו לאחד הטובים בשוק. שם דגם תמונה שנת ייצור תיאור DC16 2006 הוצג בשנת 2006, ה-DC16 היה שואב האבק הידני הראשון של Dyson המבוסס על אותה טכנולוגיה כמו DC14 ו-DC15 Upright Cyclones. DC01 no image 1993 שואב האבק הראשון שנמכר על ידי המותג Dyson היה DA001, שהושק במאי 1993.

למי שמחפש שואב דייסון שהוא קצת יותר קומפקטי וקל לאחסון

בדוק את Dyson V6 ראש מנוע. כדי לתקן את החיסרון הבולט הזה של רוב שואבי האבק, ג'יימס דייסון ניסה לחקות את המפרידים הצנטריפוגליים המשמשים במסגרות תעשייתיות כדי להסיר נסורת ופסולת מהאוויר ולהכניס טכנולוגיה דומה זו בגודל קטן לתוך שואב אבק. Dyson Ltd, חברת טכנולוגיה בריטית שנוסדה רק בשנת 1987 על ידי ג'יימס דייסון, מעצבת ומייצרת מגוון מכשירי חשמל ביתיים לרבות שואבי אבק, מייבשי ידיים, מאווררים ללא להבים, תנורי חימום ומייבשי שיער.

יש לשטוף את המסנן הקדם-מנוע מדי חודש ולהחליף אותו מדי שנה

דייסון טוענת שהפילטרים הללו מיועדים לכל החיים, אך לעתים קרובות אנו מגלים שהם הגורמים לבעיות רבות הקשורות להתחממות יתר ולסתימה של המנוע, כמו גם עוצמת היניקה המופחתת של השואב שלך. למעשה, זהו עדיין אחד משואבי האבק החזקים ביותר הקיימים הודות לטכנולוגיית Dyson Root Cyclone המעולה. קו שואבי האבק של Dyson נוצר בהשראת היעדר תכונות ושימושיות לקויה של שואבי אבק מודרניים, כמו שימוש בשקיות אבק רק כדי לסתום, להרטיב ולהפחית את עוצמת היניקה.

גרסת הייצור הראשונה קיבלה את השם "X020" עבור מייבש הידיים Airblade; ה-DDM המאוחר יותר "V2" היה עבור שואב האבק הנייד דייסון

Dyson היא חברה בריטית ויצרנית של שואבי אבק ללא שקיות (עם ציקלונים ומנועים ללא מברשות), מייבשי ידיים ללא חום, מאווררים/מחממים ללא להבים ושואבי אבק רובוטיים. DC41 no image 2011 הוצג בסוף 2011 כדי להחליף את ה-DC25, שואב האבק הזקוף Dyson DC41 הוא שואב האבק הזקוף הראשון הכולל את טכנולוגיית Dyson Radial Root Cyclone החדשה והתאמת גובה אוטומטית להספק ראש מקסימלי. שואב אבק זה של Dyson מצויד במערכת סינון HEPA הכוללת מסנן רחיץ לכל החיים שלוכד אבק ואלרגנים, ומונע מהם להיות מוחזרים באוויר הבית.

שם דגם תמונה שנת ייצור תיאור DC06 ללא תמונה 2005 (אף פעם לא נמכר) שואב האבק הרובוט הראשון של Dyson המצויד במנוע דיגיטלי של Dyson, לא עבר את שלב הבדיקות הביתיות ב-2012 עקב הפחתת עלויות ומשקל .

The Dyson Ball Total Clean Vacuum

הוא גם ניתן לתמרון להפליא. אנו נשמור על הרשומות שלך וקל לעבוד עם Dyson ולתקן את השואב שלך תוך זמן קצר. יש לו גם שרביט פעולה מהיר לטווח ארוך לניקוי קל של תקרות, מדרגות, רהיטים ווילונות. אנחנו בהחלט ננקה את הרכב שלך ונחזיר לך אותו כמו חדש.

בעוד דייסון טוען שהם נהנים לפתח טכנולוגיות חדשות

כאשר תבקרו במתקן הניסויים שלהם, תסלחו לכם אם תחשבו שהם בוחרים בחשאי לשבור אותו. כל זה רק כדי שדייסון יוכל לומר בביטחון שהוא מבין את המגבלות הטכנולוגיות שלו. במהלך חמש השנים האחרונות, החברה השקיעה רבות בטכנולוגיות חדשות, לרבות בינה מלאכותית, רובוטיקה ותוכנה. מכשיר אדים של Dyson מספק לחות אחידה בכל החדר, ועוזר להפחית את התפשטות החיידקים בסביבה.

למעשה, הדבר הראשון שלמדתי כשהגעתי לדייסון היה ששלוש טיפות לא מספיקות. "כשהגעתי [לדייסון], נכנסתי והסברתי שהסטנדרט בתעשייה כולה הוא שלוש נפילות מגובה של מטר.

ספסלי בדיקה הורסים אוטומטית מכשירים ומוצרים שלקח למהנדסי דייסון שנים לבנות. בהתחשב בכך שכל מחזור בדיקה לוקח 600 שעות, הזמן הכולל שלקח לדייסון לבדוק את המכונה האחרונה שלהם היה למעלה מ-700,000 שעות.

שואב אבק Dyson יפעל על אביזרים

אך לא על החיבור או גלגלת המברשת של DC 24 25. לעתים קרובות נוכל לאבחן את השואב שלך באתר ולספק שירות תוך מספר שעות. רצפות פרקט, טיח, תקרות של 10 מטר וחלונות מפרץ משלימים את הבית הזה, שנמצא בקומה ה-12 של בניין עם שוער 24 שעות ביממה, בריכה מקורה, מרכז כושר וניקוי יבש.

וזה לא הכל; אנחנו לא בודקים אותו בתנאים שיעזרו למנוע לבצע ביצועים טובים יותר

המערכות המשמשות לבדיקת טכנולוגיות חדשות דומות לאלה שבהן השתמש וילי וונקה במפעל השוקולד שלו. "או כאשר הוא מאוחסן לפני שהוא מגיע לחנות בדובאי, הוא יכול להתחמם מאוד ולהתרחב.

למידע נוסף בתחום של איפה מתקנים שואב אבק דייסון נא לבדוק ב- vacuums.co.il