איתור וגילוי נזילות מים בטכנולוגיה מתקדמת

אחד ההיבטים החשובים ביותר באיתור נזילות מים הוא הבטחת אספקת מים אמינה. גלאי דליפות חכם יכול לזהות מים, ומסייע במניעת עודף לחות ואף הצפה שעלולה להתרחש מצינורות או מכשירים פגומים. המערכת המכבה את מקור המים באופן אוטומטי כאשר מתגלה נזילה הינה שימושית ביותר.

Phyn Plus Smart Water Assistant יכול להזהיר אותך כאשר מתרחשת נזילה ולכבות באופן אוטומטי את כל אספקת המים שנכנסת לביתך כאשר הבריכה עולה על גדותיה

רוב גלאי נזילות המים שבדקנו לא הציעו פונקציה זו, ולכן היה צורך בהחלט להאזין לחיישן באוזן אחת ולפצל את האזעקה. כאשר חיישן המים של ה- FL-1000 מזהה את הנזילה, השסתום הממונע נסגר באופן אוטומטי, מנתק מים מהבית ומונע מהדלפות לגרום לנזק נוסף. השימוש בגלאי נזילות מים כזה מעורר אזעקה במקרה של פגם. משאבת האגן, שאחרת יכולה להיות הגורם לשיטפונות קשים.

אם ברצונך לתפוס נזילות קטנות לפני שייגרמו נזק משמעותי

עליך להשתמש בגלאי דליפת מים. אם אתה חושד בדליפת מים או שאינך בטוח בה מקור, אתה יכול להתקשר למומחה שלנו לאיתור נזילות, ריק מאינסטלציה. משם, הצוות שלנו ימשיך בתהליך איתור מקורות הנזילה, תיקון אינסטלציה או החלפת הצינורות ומערכות התברואה הנדרשות, וכן לבצע בדיקות ל ודא שהבעיה נפתרה.

ראינו דליפות עם החיישן שלנו – בהתבסס על גלאי נזילה מסחריים – במספר מיקומים שונים ברחבי הארץ וגם בארצות הברית.

אם כל אחת מההמלצות שלעיל אינה מפריעה k עבורך

הנה כמה מפרטים ותכונות שיש לקחת בחשבון בעת רכישת גלאי נזילות לבית חכם. אם אתה רוצה לקנות איזה גלאי נזילות מים, יש כמה דברים שאתה צריך לשקול לפני הקנייה. אם אתה יודע איזה חיישן הכי מתאים לבית שלך ואילו חיישנים זמינים בשוק, יהיה לך קל יותר לבחור ברכישה. זה מראה לך אילו פונקציות חשובות לאיתור נזילות במים שלך וכמה טוב הן עובדות בסביבות שונות, כגון מטבח, חדר אמבטיה, חדר שינה או חדר אמבטיה.

כשבוחרים גלאי נזילות מים טוב

עליכם להחליט אם אתם רוצים מכשיר שמתריע רק כאשר יש נזילה, או כזה שמרגיש את הנזילה ואז מכבה אוטומטית את המים בביתכם. גלאי נזילות מים מתחלקים בדרך כלל לאחת משתי קטגוריות: אחת שניתן לכבות, ואחת שלא. אם אתה פשוט מחפש משהו שיידע אותך אם יש נזילות, זה גלאי הדליפות בשבילך.

יש להתקין את המקצוע השני של גלאי נזילות מים באופן מקצועי, אך במקרה של נזילה, הוא יכול לכבות באופן אוטומטי את כל המים שנכנסים לביתך.

בנוסף

מערכת אזעקה הכוללת מכשיר זה עלולה לגרום לפלו-מון לכבות מים כאשר היא מגלה נזילת מים ברגע שהמכשיר עצמו מזהה אותם. למרות שלא בדקנו זאת, אם מתגלה נזילה, ניתן לחבר אותה גם לסגירת המים החכמה Flo / Moen, כך שבמקרה של נזילה, ניתן לכבות את המים בביתכם באופן אוטומטי באמצעות ה- Flo / MoEN אפליקציה.

אם התרחשה בעבר דליפה במיקום פגיע

התקנת לוח אזעקה או חיישן מים בנקודת מפתח בביתכם הנמצאת בסיכון גבוה לדליפה יכולה להפחית את זמן האיתור של הנזילה. לדוגמא, אם דליפת פלטה מתקדמת עד כדי כך שהיא גורמת נזק בתוך הבית, גלאי דליפת מים יכול לזהות הצטברות מים.

אם אתה חושד בדליפה בצינור מים

אתה יכול לשלוח צוות מומחים לנזילה לביתך או לעסק שלך. ברגע שהם מגיעים לשם, הם יוודאו שאין נזילות על ידי בדיקת מד המים שלך ומחפשים ראיות לאן נזילות מים עשויים להגיע. שירות איתור הנזילות שלכם יאתר את הנזילה ואינסטלטור בעל הכשרה מקצועית יתקן את הבעיה במהירות.

אם אתה רוצה לחסוך לעצמך חשבון תיקונים ענק, אחד מגלאי הדליפות הטובים ביותר יכול לעזור. גילוי נזילות מים לצינורות תת קרקעיים הם הפריט היקר ביותר ברשימה שלנו, אך הוא מגיע עם אחריות לשנתיים ותחזוקה לכל החיים.

גלאי הקפאת דליפות מים

הוא אחד מגלאי הנזילה הטובים ביותר עבור צינורות תת קרקעיים מכיוון שהוא אינו דורש פטיפון. אם מערכת התרעה מפני נזילות אינה יכולה לכבות את המים בזמן שאתה מחוץ לבית למשך מספר ימים או שבועות, יתכן שהיא לא תהיה אידיאלית עבור אלה המעוניינים לפקח על הקוטג 'שלך מכיוון שאין לה כיבוי אוטומטי.

הידיעה שיש נזילת מים בביתך או בסמוך אליך, גם אם היא נמצאת שעה נסיעה, לא תועיל לך הרבה אם זיהוי דליפות המערכת בכלל לא עובד. גם אם דליפת מים מתרחשת כשאתם לא בבית, אם יש לכם גישה למקור המים שלכם ולסתום כיבוי, מים עלולים לגרום נזק משמעותי תוך מספר דקות.