בחירתו של מנעולן מורשה

אייל מנעולים נמצאת בתעשיית המנעולנות מאז 1996בעפולה ותואמת באופן מלא לרישוי DCJS והדרכה למנעולנים. אנו מספקים את הסרטון למטה כדי לעזור ללקוחותינו להבין את החשיבות של עבודה עם מנעולן מורשה בעפולה כמו המנעולנים המורשים .

אם קראת מאמר זה והחלטת שאתה רוצה לקבל את הסמכת המנעולן שלך, הקפד לבדוק מידע נוסף על איך לקבל הסמכה ומה כרוך בהסמכה על ידי לחיצה על הקישורים למעלה.

הסמכת מנעולן

היא שלב חשוב עבור אנשי מקצוע בשחיזת מלאכתם. הסמכת מנעולן בעפולה יכולה ללבוש צורות רבות, תלוי היכן בעל המקצוע רוצה להמשיך את הקריירה שלו. מדינות רבות דורשות מנעולנים לקבל רישיון סחר, והסמכה מרצון יכולה להוכיח ללקוחות שמנעולן עומד בסטנדרטים גבוהים של הכשרה וניסיון. בחלק מהמדינות, מנעולנים צריכים לעבור רק בדיקת רקע פלילי, אך במדינות אחרות, מנעולנים חייבים לעבור קורס הכשרה מאושר ולעבור בחינה מורשית.

רישיון מנעולן ברוב המדינות דורש הסמכה מקצועית ורישום פלילי נקי. אם אין לכם רישיון, עדיין תוכלו לחפש סימני חוקיות באתר המנעולן. יש כרגע 11 מדינות (לחץ כאן כדי לראות אילו מדינות) דורשות צורה כלשהי של רישוי או רישום.

ובאופן כללי

על מנת לקבל רישיון, אתה צריך להיות בעל תעודה או ביצוע התמחות מנעולן מאושרת. כדי לזכות ברישיון, על המבקש לעבוד כמכונאי בחברה מורשית במשך שנתיים. לחילופין, המבקש יכול להחליף שנה של ניסיון בתוספת סיום מוצלח של קורס רישוי של 48 שעות ולאחריו סיום מוצלח. מבחן מורשה מקיף. בדרך כלל, בשלב זה לא נדרשות בחינות רישוי, אך על המועמדים המתלמדים להוכיח שהם עובדים אצל מנעולן מורשה.

מנעולנים מעפולה רשומים יכולים גם לזכות בהסמכה על ידי נטילת קורס מנעולן בסיסי של האיגוד של חמישה או שישה ימים ולאחר מכן העברת מבחן בסוף הקורס

כדי לקבל הסמכה, ללא קשר לדרישות הממשלה, מנעולנים מתחילים חייבים לעבור בחינה בעשר קטגוריות חובה ולפחות שתי קטגוריות אופציונליות.

הכשרת מנעולן תכלול בעיקר הכשרה במקום העבודה

ומדינות הדורשות רישיון מנעולן ידרשו מספר שנים של הכשרה אחד על אחד. חלק מתכניות ההכשרה למנעולנות יכולות להסתיים תוך שלושה חודשים בלבד, וייתכן שמצבך יאפשר לך לעבוד כמנעולן מיד. השלמת קורסים בבית ספר למנעולנות תספק ידע בסיסי במסחר ויכולה לקצר את משך תוכניות הכשרה בעבודה.

סטודנטים לתוכנית הכשרת מנעולנים לוקחים קורסים בנושאים כמו זיהוי מפתחות

יצירת מפתחות, הגדרת מנעולים, איסוף מנעולים, מנעולים לבית, מנעולים מסחריים, מנעולי רכב, מנעולי גישה אלקטרוניים, מערכות אבטחה לבית ולחברה, מערכות מפתח ראשי, מנעולים. עבור כספות וכספות ומנעולי אבטחה גבוהים. כאשר איש מקצוע מקבל הסמכת CPL, הוא מתקדם באינסטלציה והופך למומחה בתעשיות רבות. מנעולן מוסמך בעפולה (CML). הסמכת CML היא רמת ההסמכה הגבוהה ביותר שאיש מקצוע יכול להשיג.

 

כדי לעשות זאת, אנשי מקצוע חייבים לעבור הסמכת CPL ולאחר מכן לעבור 90% מהבחינות האופציונליות. הסמכת מנעולן מקצועי (CPL)-CPL הוא השלב הבא אחרי CRL. על מנת להשיג זאת, אנשי מקצוע צריכים לקבל תחילה אישור CRL. הסמכת מנעולן רשום (CRL)-CRL היא עבודה שרוב אנשי המקצוע מתחילים לאחר קבלת רישיון.

 

כדי להיות קבלן מנעולן בעפולה, עליך לעבור את מבחן המנעולים והאבטחה (C-28). כדי לקבל רישיון קבלן מנעולן בעפולה, תצטרך להגיש בקשה למועצת המדינה לרישוי קבלנים (CSLB). כל מי שמחפש לעבוד כמנעולן בקליפורניה חייב לקבל רישיון מנעולן/עסק. כדי לעבוד כמנעולן בקליפורניה, עליך לקבל רישיון מנעולן.

עליך להיות בעל רישיון מנעולן

כדי לתקן, לתקן, להתקין, לבדוק, לפתוח ולסגור מנעולים באמצעים מכניים. כדי להפוך למנעולן בעפולה, אתה צריך לעבור בדיקת בטיחות ואבטחה בסמים, הכשרה לא רשמית או רשמית, ולקבל את כל הרישיונות והאישורים הדרושים למדינתך.

ברוב המדינות הללו, אתה יכול לעבוד כשוליית מנעולן או עוזר לצבור ניסיון ללא רישיון אם אתה בפיקוח מנעולן מורשה. לקליפורניה אין בחינות הכשרה או רישיון נפחות המאפשרות לך להגיש מועמדות לעבודות עד $500.

אם שירותי המנעולן שלך כוללים עבודות בעלות של מעל $500, תצטרך גם רישיון קבלן מנעולן. אם העסק שלך מספק אך ורק שירותי מנעולנות, תוכל להגיש בקשה לרישיון קבלן מנעולן למגורים.

כל החניכים עצמם חייבים להיות בעלי רישיון כחניך ואינם יכולים לבצע שירותים מסוימים אלא בפיקוח ישיר של בעל רישיון מנעולן

נדרשת הסמכה באורגון, גם אם יש לך רישיון מנעולן או הסמכה מחוץ למדינה. עם זאת, לאחר שתשלים את השלבים המקוונים, עדיין תצטרך לקשר את הסמכת המנעולן שלך לרישיון ה-CCB שלך.
למידע מורחב על בחירתו של מנעולן מורשה ניתן להעיף מבט ב- ofirlock.co.il

רישיון מנעולן אמריקאי [7] [8] דרישות רגולטוריות של מדינת אלבמה קורסי הסמכה של ועדת הבטיחות האלקטרונית של אלבמה

השכלה מתמשכת, בדיקות רקע דו-שנתיות, המחלקה לענייני צרכנות של קליפורניה, מועצת הרישוי קבלנים בקליפורניה; California Security ו-Bureau of Investigation Services קליפורניה דורשים את רישיון קבלן המנעולים וציוד האבטחה C-28 להתחדש כל שנתיים למעט בדיקות רקע. מנעולנים המשתמשים בכבאים, מכשירי אבטחה ומנעולי מערכת אזעקה דורשים הכשרה וכישורים נוספים. דרישות ההכשרה וההסמכה המדויקות למנעולנים משתנות ממדינה למדינה. כל המנעולנים צריכים לשקול הכשרה למילוי תפקיד זה, אך דרישות ההכשרה משתנות ממדינה למדינה.

מקום טוב להתחיל בו הוא להתייעץ עם ארגוני מנעולנים מקצועיים שמתחילים עם Associated Locksmiths of America (ALOA) כדי לקבל אפשרויות הכשרה מאושרות ומה המדינה שלך דורשת. להלן רשימה של משאבים המתארים כיצד להפוך למנעולן עבור מדינות מורשות.

נכון לעכשיו

אלבמה, קליפורניה, קונטיקט, אילינוי, לואיזיאנה, מרילנד, נברסקה, נבדה, ניו ג'רזי, צפון קרוליינה, אוקלהומה, אורגון, טנסי, טקסס ווירג'יניה דורשות רישיון מנעולן. על פי הסטטיסטיקה העדכנית ביותר, 15 מדינות דורשות כיום בדיקות רקע כחלק מדרישות רישוי מנעולן של המדינה.

לכן

לפני שתבזבז זמן רב בחיפוש אחר מנעולן מורשה באזור שלך, בצע חיפוש מהיר כדי לראות אם אתה גר במדינה מורשית או לא. כדי לנווט בתהליך הפיכתך למנעולן בעפולה, אתה צריך להוכיח שאתה מי שאתה אומר שאתה, וזה מצריך תעודה מזהה שהונפקה על ידי הממשלה, רישיון נהיגה, דרכון וכו'. מרכז המחלקה לענייני צרכנות (DCA) . כל מבקשי רישיון מנעולן נדרשים לעבור בדיקת רישום פלילי על ידי ביצוע סריקה בזמן אמת שנערכה על ידי משרד המשפטים (DOJ) והבולשת הפדרלית (FBI).