העתיד כבר כאן – כיצד הנדסאים משנים את העולם

במה אתה בוחר לעבוד?

לימודי הנדסה הם הלימודים החשובים ביותר כיום כי הם אלה שמתכננים לנו כיצד יראו החיים שלנו  , מקצועות ההנדסה הולכים ומתרחבים ויחד איתם כמובן המגוון הרחב של העבודות בתחום , מקצועות ההנדסה נלמדים במגוון רחב נושאים כגון: חשמל , תוכנה , מזון , מים ועוד.

על מנת שתוכל לעבוד כמהנדס עליך לסיים תואר ראשון בתחום שבחרת , הלימודים כוללים ארבע שנים עמוסות של למידה לתואר, במהלך התואר אתה רוכש את הידע והיכולות הטכניות המתאימות לעבודה בתחום.

 בשביל להתקבל ללמוד את המקצועות בתחום ישנה דרישה לבגרות מלאה שכוללות גם מקצועות ראליים ובנוסף פסיכומטרי , אם אינך עומד בתנאים אלו תידרש להשלים או לחלופין לעשות מכינה להנדסה על מנת שתוכל להתקבל ללמוד.

הנדסאים

לא חייב להשתעבד במהלך בתואר 

ללימודי ההנדסה ישנם דרישות רבות ואם אתה לא מעוניין עדיין בלימודים של ארבע שנים ואתה עדיין לא סגור על מקצוע ההנדסה שאתה רוצה ללמוד תוכל  לבחור בלימודי הנדסאים .

היתרון של לימודים הנדסאיים היא היכולת לראות אם המקצועות בתחום מעניינים אותך מבלי להתחייב ללימודי תואר מפרך בהנדסה ולהסתפק בשנתיים בלבד .

במהלך לימודי ההנדסאים תלמד להפוך להיות אדם יצירתי שיודע לפתור בעיות הנדסיות , אדם שלוקח על עצמו פרוייקטים וכמובן שגם מסיים אותם , אדם שנוגע בחיים של כולנו בעזרת הידע שרכשת במהלך הלימודים.

תחומי הלימודים מגיעים כמעט לכל תחום שאנחנו משתמשים בו  מהמזון שאנחנו אוכלים דרך המים שאנו שותים האדמה שאנו דורכים עליה ואפילו והחשמל שאנו משתמשים בו על מנת לקרוא את זה.

עבודה שהיא החיים עצמם

במהלך לימודי ההנדסאים תרכוש את המקצוע ואת היכולות הטכניות המתאימות לעבודה וכך לפתוח לעצמך אופציות רבות לאחר שתוסמך.

 ישראל היא מדינה הייטק מתקדמת מאד מה שמקל על היכולת למצוא עבודה בתחום, מה שעוד עוזר למצוא עבודה הוא שהלימודים מבוססים על מקצועות ריאליים ומתעסקים בעיקר בלמידה של העבודה ופחות בידע תיאורטי על המקצוע בניגוד לתארים אקדמיים אחרים למשל בתחום מדעי החברה.

מה דעתך על רילוקיישן?

בלימודי הנדסאים אין צורך בלחפש את ההתמחות שלך מכיוון שההתמחות שלך כלולה כבר בתוך הלימודים בניגוד לתארים אחרים שבהם צריך לחפש התמחות לאחר התואר כמו עריכת דין , יתרון נוסף של לימודי ההנדסאים הוא היכולת כבר במהלך הלימודים עצמם וגם לאחר התואר ללכת לעבוד לא רק בארץ אלא גם בחו"ל, כמובן שתמיד ניתן גם לחזור לאחר תקופה של עבודה בחוץ לארץ .

הלימודים נמצאים במגוון רחב של מכללות כך שיכולת הבחירה שלך איפה ללמוד ואיפה לעבוד כבר במהלך הלימודים היא גדולה, יתרון נוסף של הלימודי ההנדסאים הוא שבניגוד ללימודי ההנדסה אשר מצריכים בגרות גבוהה וכמובן שגם פסיכומטרי בהנדסאים אין חובה כזאת והדרישות הם יותר פשוטות