השכרת שולחנות וכסאות לאירועים – כך תבחרו

כששוכרים שולחן מתקפל, באחריות החברה להוריד ולאסוף את השולחן במקום. הלקוחות יוכלו לאסוף את עצמם ולהורידם ויהיו אחראים על פריקה ופריקה של הציוד ללא סיוע של הצוות.

תוכלו לשכור שולחנות מתקפלים לבחירתכם לכל אירוע וכל נושא האירוע

באתר DBO תוכלו למצוא שולחנות מפוארים, שולחנות קוקטייל מתקפלים ועוד ועוד. קשה לקנות שולחנות מתקפלים מפוארים, ולכן רוב המומחים ממליצים לשכור שולחנות אירועים בשיקגו.

בעולם השכרת האירועים והמסיבות

מעטים הפריטים בחשבוניות שנמצאים בכל מקום כמו סט של השכרת שולחנות וכיסאות מתקפלים. ממסיבות יום הולדת זעירות ועד תערוכות חברה זוהרות, הן תמיד יהיו שימושיות. באוהלים ושולחנות יש מבחר גדול של שולחנות ומסיבות כיסאות למסיבות המכסים כמעט כל סוג של אירוע שאפשר להעלות על הדעת.

וודאו שיש לכם את כל השולחנות בסגנון שאתם רוצים לשכור לאירוע. ישיבה נכונה חשובה לכל אירוע, גדול כגדול, והשכרה היא האופציה המושלמת. קחו אתכם הכל הביתה, כולל ציוד נקי לאזור המסיבות שלכם והרימו אותו לאחר האירוע.

ביום האירוע שלך תקבל הודעת טקסט אוטומטית ממערכת ההזמנות שלנו עם חלון המסירה. צוות המשלוחים שלנו לא יקים את הכיסאות מכיוון שהם יכסו בעיטורי שולחן. דמי ניקיון בסך 25 דולר יחויבו אם לא מחזירים שולחן וכיסאות לניקיון.

שירות בריאן ג'ופרים מכסה את המחירים הטובים ביותר בעיר ומשלוח חינם להזמנתכם המינימלית

משלוח ואיסוף באותו יום זמינים, רק יידעו אותנו אם אתה זקוק להם מראש. המסירה מתבצעת יום-יומיים לפני האירוע שלך ואיסוף יום-יומיים לאחר האירוע שלך.

מכיסאות ביסטרו לבנים לכיסאות מתקפלים פשוטים

יש לנו אפשרויות רבות לצרכים המיוחדים שלך. חברת יונייטד רנט ג'קסונוויל מפעילה שולחנות אירועים מסורתיים, שולחנות עגולים, שולחנות גבוהים ועוד. ב-DBO-EVENTS אנו מציעים כל מיני השכרות ציוד לאירועים, החל מהשכרת מתנפחים ואוהלים ועד שולחנות וכיסאות.

אם אתם רוצים לחגוג מסיבה ולשכור שולחן נוסף

זה המקום בשבילכם. שולחנות קיפול סטנדרטיים עשויים מפלסטיק קל משובץ עם מסגרת פלדה חסונה. שולחן מתקפל לילדים מלבני בגודל 4 מטר עשוי גרניט או שרף לבן חזק ויכול להכיל עד 6 ילדים לכל שולחן.

תוכלו להתאים את סכום השכירות הסופי עד שבוע לפני החתונה או האירוע שלכם

אתה יכול להתאים אישית את הכמות הנדרשת בדף התשלום שלנו אם אתה זקוק לפריט אחד או יותר. לפני שתמשיך בתהליך הצ'ק-אאוט, אנו אוספים את כל המידע הדרוש לנו עבור תאריך האירוע והמקום שלך.

אם יורד גשם בזמן שאנו עוזבים את המתקן

אתה אחראי לתשלום מלא. אנו ננפיק לך זיכוי בגין הסכום ששולם, בו תוכל להשתמש להזמנה חדשה. אנו מאמינים כי שביעות רצון הלקוחות הוא אחד החלקים החשובים ביותר בעסק שלנו. המוצרים שלנו ניתנים לגיבוב, עגלה, אסתטית, בנויים היטב וחזקים מספיק כדי לעמוד בבלאי האלמנטים.

שולחנות קיפול מפלסטיק אלה מבית השכרת ציוד DBO הוצגו בגדלים שונים וניתנים לחצי לאחסון וניידות קלים.