חסימת חשבונות אמזון

גל לקוחות אמזון פנה לרשתות החברתיות כדי להתלונן כי אמזון מכבה באופן מסתורי את חשבונות אמזון פריים שלהם. לאחרונה גילינו שאמזון נקטה קו קשה בביקורות, מחקה או הסירה ביקורות ממוכרים רבים וחסמה אותן.

הודעה זו מודיעה לך כי חשבון אמזון שלך נחסם עקב כניסה חשודה ומבקש ממך לנקוט פעולה לשחרורו. שים לב שהוא נשלח אל [מוגן באמצעות הדוא"ל] והכותרת היא "חשבון אמזון שלך עתה אופס."

אם אתה באמת לא רוצה לדבר עם אמזון

אתה יכול להשתמש ב- VPN כדי להסתיר את המיקום האמיתי שלך, אבל זכור שזה לא חסר תקלות וחשבונך יכול בקלות להיחסם. להלן סרטון של פתיחה מוצלחת של חשבון אמזון חדש שלעולם לא ניתן לעקוב אחריו או לקשר אותו שהושעה על ידי אמזון. אם אתה זקוק ליותר מחשבון ספק אחד, בקש חשבון ובצע את קישור החנות של Shopify למימוש בחשבון אמזון שלך. כדי לאבטח את חשבון אמזון שלך ולהימנע מחסימה, עליך להתחבר כל יום.

ודא שיש לך את כל הכספים בחשבון כרטיס האשראי שלך וכמו כן אין להשתמש בכספים פרוצים או גנובים בחשבון אמזון שלך

אם ברצונך לשתף את חשבונך עם לקוח VPN מלא, מומלץ להשתמש באחד מלקוחות ה- VPN המאובטחים ביותר הקיימים כיום, כגון BitTorrent או OpenVPN.

אם תקבל הודעה מאמזון המודיעה לך שהושעתה בגין עבירה פלילית

עליך לנקוט בפעולה אם תרצה אי פעם לחשבונך בחזרה. עם זאת, אם אתה נסגר על ידי אמזון, פירוש הדבר שהם חושבים שהפרת את המדיניות שלהם. במקרה זה הם הסירו את הרשאות המכירה שלך, אך עדיין יש לך אפשרות לאפס את החשבון בעזרת תוכנית פעולה נכונה. אחת ההתנהגויות הלא מקצועיות שיכולות לפגוע בחשבונות שלך היא לפרסם את אותם מוצרים באמזון שכבר זמינים באמזון.

ברוב המקרים תהיה לך אפשרות לאפס את חשבון אמזון החסום שלך

אך תוכל גם לנסות זאת בעצמך. אתר זה עוזר ללקוחות אמזון רבים להחזיר את הכספים הלגיטימיים שלהם, כך שאם אתה מעוניין לאפס את חשבונות הלקוחות שלך באמזון, זה המקום להיות בו.

הנה טריק ערמומי שמשתמש Salefreaks

אלכס, שיתף כאשר פתח את חשבון אמזון שלו, מה שמאפשר לו להעלות מסמכים ישירות מאתר אמזון למומחה לחשבונות באמזון. הערה: כל מי שיש לו גישה לדפדפן אינטרנט יכול לבקר בעמוד זה כדי להשבית את ההגבלות ולשנות את ה- PIN, בתנאי שאתה נשאר מחובר לחשבון אמזון שלך. עם זאת, כשאלכס ניסה להתחבר עם שמו האמיתי, כתובת הדוא"ל, מספר הטלפון והסיסמה שלו, הוא נחסם מחשבונו וזה נעל אותו. אם אתה מחובר לאפליקציית אמזון בזמן שחשבונך נעול, לא תוכל לגשת לחלק מהחשבון דרך האפליקציה עד שתראה זאת. להלן הצעדים שאתה יכול לבצע כדי למנוע את החסימה של חשבון הספק שלך באמזון, כמו גם קישור לאתר מומחה חשבונות אמזון.

אם תקבל דוא"ל מאמזון

אתה יכול להיפרד מחשבונך על ידי אמירת "שלום" אליו. אם פתחת חשבון אמזון וביקשת עזרה מאמזון בסגירתו, אל תשתמש בדוא"ל זה לחשבון חדש אלא אם כן תעשה זאת בכוונה. אנא בדוק את הדוא"ל שנשלח אליך על ידי מומחה חשבונות אמזון, מכיוון שהוא עשוי להכיל מידע אודות יתרת חשבונך הנוכחית ומצב חשבון אמזון הספק שלך.

אם חשבון אמזון שלך נחסם, תוכל להשתמש בו לזמן מה, אך בסופו של דבר אמזון תדע על חשבונך ותסגור אותו. אם פתחת דוא"ל נוסף, פתח אותו.

תמיכת מוכרים יכולה לתת עצות כיצד לבטל חשבון פעיל בעצמך

אך הם ממליצים למוכרים לעשות זאת רק אם הם לעולם לא רוצים למכור באמזון בשום צורה אחרת. אמזון צריכה לדעת שהיא לא יכולה לסמוך על המוכר שתהיה לו גישה לקונים, גם אם בעיות ביצועים קודמות או הפרות של כלל מובילות להשעיה ראויה.

הסיבה האמיתית שאמזון משעה חשבונות

היא שהיא עושה זאת כדי להגן על לקוחות מפני הונאות והלבנת הון. כל מה שאתה יכול לעשות זה לקרוא כדי ללמוד כיצד תוכל למנוע את חסימת חשבונות אמזון העתידיים שלך. חסימת חשבון אמזון שלך היא דבר שאתה בהחלט צריך לקחת כמובן מאליו, אבל כל מה שאתה יכול לעשות היה ללמוד על שיטות העבודה המומלצות של מערכת החסימה של אמזון כדי ללמוד כיצד למנוע חסימה של חשבונות אמזון בעתיד.

אם אתה יודע שאתה קונה הרבה באמזון

ייתכן שיש לך אפשרות לחסום את חשבון אמזון שלך או למחוק את הרשומות שלך. שדרג את חשבון אמזון האישי שלך לחשבון עסקי של אמזון. אלה כוללים ספרים אלקטרוניים של אמזון קינדל, טאבלטים של קינדל Fire וכל חשבונות אמזון פיי המקושרים לחשבון הרכישה שלך, כמו גם כל שאר שירותי אמזון.