כמה עולה להחליף צילינדר?

ניתן להחליף את צילינדר ההצתה על ידי מנעולן, סוכנות רכב, חנות תיקונים עצמאית או רשתות מוסכים. צילינדר מנעול הצתה עולה בממוצע כ-50-250$ לחלק, אבל יכול לעלות 10-700$ ומעלה, תלוי בדגם ודגם הרכב, והאם החלק הוא משני (לא מתוצרת יצרן הרכב) או OEM (מיוצר על ידי יצרן הרכב). העלות הממוצעת של החלפת צילינדר הצתה היא בין 200 ל-259 דולר. עלויות העבודה המקבילות מוערכות לנוע בין 909 ל-1,147 דולר, בעוד שהחלקים עצמם נעים בין 715 ל-832 דולר.

הגבוה העלויות הכרוכות בתיקון אטם ראש צילינדר קשורות בדרך כלל לכמות העבודה הנדרשת לתיקון הבעיה

ולא לעלות החלק המוחלף. הסיבה העיקרית להחלפת אטם ראש צילינדר היא שירות כה יקר, שבמקרים מסוימים עולה יותר מ-2,000 דולר, נובעת מהזמן שלוקח לתקן. כל מכונית בודדת שונה במקצת, מה שאומר שכל מנוע דורש כמות שונה של עבודה כדי להרכיב את המכונית.

בדרך כלל צילינדר מנעול פגום

יגרום למספר תסמינים שיכולים להתריע בפני הנהג על בעיה אפשרית. המוסכניק יצטרך להעריך את הבעיה כדי לוודא שצילינדר ההצתה הוא זה שצריך להחליף ולא משהו אחר שגורם לאותם תסמינים. מכיוון שהצילינדר הוא חלק ממערכת ההגנה מפני גניבות ברוב הרכבים, יש להחליפו ברגע שנדרש תיקונים למניעת גניבה. רחף, אם אתה צריך לפרק הרבה מכוניות כדי להגיע לצילינדר הזה, או אם יש לך מכשיר רציני נגד גניבה שהוא מאוד מסובך או יקר, אנו מציעים לך להשתמש במכונאי להחלפה זו. למידע נוסף על החלפת צילינדר באתר מנעולן ברגע manulan-now.co.il היכנסו לקריאה נוספת

למנוע בשורה עם 4 או 6 צילינדרים ברצף יש ראש המכסה את כל הצילינדרים. למנוע בשורה עם 6 או 4 צילינדרים ברצף יש ראש המכסה את כל הצילינדרים. לכן הדבר תלוי בסוג המנוע ובמצב החלקים השונים של ראש הצילינדר.

כשלעצמו העבודה הנדרשת להחלפת רכיבים אלו

עולה לרוב על עלות הרכיבים, לעיתים אף משמעותית. עם זאת, החלפת המנוע דורשת פירוק והתקנה מחדש של רכיבים אלו, ולכן עלות העבודה הנוספת של משאבת המים החדשה תופחת לאפס מכיוון שהעבודה כבר כלולה. כדאי להוסיף שבדרך כלל ניתן לבנות מחדש את צילינדר הגלגל, אם כי החלקים ועלויות העבודה בדרך כלל זהות להחלפה. החיסכון בעלויות של החלפת צילינדרים גלגל מסתכם בדרך כלל במה לא בסדר ברכב.

בדרך כלל עבודה זו נעשית בשילוב עם משימות בלימה אחרות

ולפעמים צילינדרי הגלגל נתפסים כעלות קטנה נוספת עבור בלימה משולבת. תיקון ראש צילינדר סדוק עולה כ-500 דולר ארה"ב, הכולל עלויות חלקים של 200 עד 300 דולר ארה"ב ועלויות עבודה של 90 עד 100 דולר ארה"ב לשעה. תיקון ראש צילינדר סדוק עולה כ-500 דולר ארה"ב, כולל עלויות חלקים של 200 עד 300 דולר ועלויות עבודה של 90 עד 100 דולר לשעה. אם ראש הצילינדר לא מוסר מהמנוע ונבדק על ידי יצרן המנוע או מכונאי מקצועי, קשה להעריך את עלות תיקון ראש הצילינדר.

לפעמים העלות של החלפת אטם ראש צילינדר V6

היא למעשה פחותה מהחלפת אטם 4 צילינדרים, אבל באופן כללי, ככל שהמנוע גדול יותר, כך עולה עלות התחזוקה הפנימית של המנוע. העלות הממוצעת של תיקון אטמי ראש צילינדר היא בין 1,000 ל-2,000 דולר, אבל זה לא בגלל שהחלקים יקרים.

עלויות פוטנציאליות אחרות הקשורות להחלפת התנעת מנוע במלאי

לפיכך, עם מחיר קמעונאי מינימלי של $110 ומחיר קמעונאי מקסימלי של $150, העלות של החלפת מנוע טיפוסית יכולה לנוע בין $1,100 ל-$1,800. לכן, בהתאם ליצרן, לדגם, לחומרה ולאן אתה שולח את הרכבים שלך לתיקון, זה יכול לעלות לך 2,000 דולר או יותר. אם הרכב שלך עדיין באחריות, הספק שלך יוכל לכסות עלויות אלו.

העלות הממוצעת של צילינדר הגלגל המקורי

היא כ-80$ (למכונית יש ארבע אפשרויות בלמים שונות), ועלות חלקי החילוף היא כ-8$. עלות צילינדר הגלגל המקורי היא כ-119 דולר ארה"ב, בעוד שעלות חלקי החילוף של ואגנר היא כ-15 דולר ארה"ב. עלות העבודה עם חלקים מקוריים היא כ-214 דולר ארה"ב, ועלות השימוש בחלקים לאחר המכירה היא כ-158 דולר ארה"ב.

זה אומר שהעלות הכוללת האופיינית

כולל חלקים ועבודה, היא בין 100 ל-$550. אתה יכול לצפות לעלות מינימלית ממוצעת של $500, אבל אם אתה לוקח בחשבון חלקים ועלויות עבודה, זה יכול להיות נמוך עד $1,000. העלות הנמוכה ביותר שאתה יכול לצפות היא 500$, אבל עם עלות החלקים והעבודה, היא יכולה בקלות לעלות ל-1,000$. אם תחליף אותו בעצמך, העלות היחידה תהיה מחיר ראש הצילינדר, שיורד ל-300$ ומעלה.

אם יש להחליף את כל ראש הצילינדר

העלות הממוצעת של החלקים היא 200 עד 300 דולר אמריקאי. לכן, החלפת צילינדר הגלגל תדרוש כמות קטנה של עלויות עבודה בבלם נוספות במקום החלפתו לבד למשך כ-1.5 שעות. העלות הממוצעת של החלפת זוג צילינדרים גלגלים ברוב הרכבים היא כ-200$. העלות של מכונית ישנה או יוקרה עם ראשי צילינדר מברזל היא כ-1,000$, מכיוון שראשי צילינדר מברזל יקרים יותר ודורשים יותר זמן עבודה.

ברור היצרן, הדגם והשנה של הרכב שלך

יהיו תלויים מאוד בעלות כמו גם במידת הנזק לראש הצילינדר שלך. אחת הדרכים הנפוצות ביותר שבהן ראש צילינדר מתקלקל היא באמצעות שבירה, וכשזה קורה, אתה יכול לחפש חשבון תיקון שעלול לעלות לך בין 500 ל-700 דולר. הנזק שיכול להיגרם כשזה קורה יכול לנוע בין 500 דולר או 500 דולר לאחר מכן, תשלם עד 4,000 דולר לתיקון ראש צילינדר סדוק עבור כל נזק שעלול להתרחש עקב התחממות יתר של המנוע. הפעלת רכב עם בעיה זו עלולה לגרום נזק למנוע ולא ניתן לתיקון.

זה בגלל שנוזל הקירור מחלחל לתוך שמן המנוע ומתערבב (במקרים נדירים

זה גם רק עיבוי בתוך המנוע, אטם ראש צילינדר לא רע, אז אל תיבהל מיד). אם המכונית שלך מתחממת יתר על המידה, ייתכן שיהיה צורך להחליף את אטם ראש הצילינדר ולבדוק אם יש סדקים. אם אתה שוקל את העלות של תיקוני אטם ראש עקב אטם ראש שרוף או דולף,  כדי לאטום את דליפת אטם הראש במקום להסיר את הראשים ולעבור תהליך בדיקה ותיקון ממושך.