לייזר טאג – לילדים ומשפחות במרכז

לייזר טאג הוא סוג של משחק לחימה שבו שחקנים נושאים רובים שיורים קרני אינפרא אדום. התותחים מופעלים בדרך כלל על סוללות, והמשחק משוחק בזירה סגורה עם ערפל ואורות שחורים.

מהו בדיוק לייזר טאג וכיצד הוא יכול להועיל למשפחתך?

טאג לייזר מכונה לעתים קרובות "טאג לייזר" או "לייזר טאג", אם כי שמות אלה מסומנים בסימן מסחרי על ידי חברות אחרות, ולכן אין להשתמש בהם באופן כללי.

המשחק תוכנן במקור על ידי ג'ורג' קרטר ורשם עליו פטנט בשנת 1979. הוא נוצר כחלופה לפיינטבול, שקרטר חשב שאולי מבולגן מדי לשימוש פנימי.

מה זה לייזר טאג?

לייזר טאג הוא משחק שפותח לראשונה בשנות ה-70. משחקות בו שתי קבוצות, שכל אחת מהן מורכבת ממספר שחקנים. מטרת המשחק היא לחסל את כל היריבים ולהיות הקבוצה האחרונה שעומדת. השחקנים מצוידים באפודים שעליהם יש פולטי אינפרא אדום וחיישנים. כאשר שחקן נפגע מהקורה של היריב, הוא מודחק מהמשחק עד שהקבוצה שלו הולידה אותם בחזרה למשחק.

היתרונות של טאג לייזר

ישנם יתרונות רבים למשחק לייזר טאג עבור המשפחה שלך, כגון:

-בניית צוות: טאג לייזר יכול להיות דרך מצוינת למשפחות לבלות יחד ולבנות מערכות יחסים חזקות יותר אחת עם השניה

-אימונים: טאג לייזר יכול להיות אימון מצוין מכיוון שהוא דורש התרוצצות וירי לעבר מטרות

סוציאליזציה: הפעלת לייזר טאג לילדים יכולה לעזור להם להיות יותר חברתיים כשהם מתקשרים עם ילדים אחרים בגילם

-הקלה במתח: משחק לייזר

מהו לייזר טאג?

לייזר טאג הוא משחק שפותח בסוף שנות ה-70 על ידי ג'יימס ג'ורג'. זהו משחק שבו שתי קבוצות מתחרות זו בזו בזירה סגורה, כאשר לכל קבוצה יש מטרה להשלים. בזירה יש מכשולים וחפצים אחרים לשימוש טקטי.

לייזר טאג הוא אחד המשחקים הפופולריים ביותר שמשחקים כיום, אבל הוא לא מיועד רק לילדים.

זו גם דרך מצוינת להתאמן ולהנות עם חברים או משפחה.

לייזר טאג הוא משחק טאג שבו כל שחקן לובש אפוד המצויד בחיישני אינפרא אדום כדי לזהות מתי "נפגעו" מקרן אור אינפרא אדום שנורה מאקדח, והניקוד הקבוצתי או האישי של השחקן גדל.

משחק הלייזר טאג הראשון פותח בשנת 1979 על ידי בוב וואלאס שקיבל השראה מצפייה במלחמת הכוכבים. הוא רצה ליצור משחק שיאפשר לשחקנים ליהנות מחוויית הימצאות בקרב ללא כל סכנה.

מתקן הלייזר טאג הראשון נפתח ב-1979 בדאלאס, טקסס, והוא נקרא "טאג". משחקי ה-Tag המקוריים נערכו בבניין בן קומה אחת עם שתי קבוצות שהגנו על הצדדים שלהן בבניין.

כיצד משתווים זירות הלייזר טג הטובות ביותר במרכז?

לייזר טאג הוא משחק המשתמש בקרני לייזר כדי לצבור נקודות. משחקי לייזר טאג משוחקים בדרך כלל בחדרים חשוכים, המוגדרים עם מכשולים ומטרות. שחקנים לובשים אפודים בעלי חיישנים המזהים מתי הם נפגעו מהקרן מאקדח של יריב.

זירות לייזר טאג במרכז תשווה את המאפיינים של כל זירה ותאפשר לך לבחור את הטוב ביותר עבור גודל הקבוצה והתקציב שלך.

1) Laser Xtreme: בזירה זו יש שני מגרשי משחק שונים: אחד לקבוצות קטנות יותר, ואחר לקבוצות גדולות יותר. השדה הקטן יותר נקרא "Laser Xtreme Arena", בעוד השדה הגדול יותר נקרא "אזור המלחמה". בשני השדות יש מגוון של מכשולים ומטרות, כולל מסלול דו-מפלסי עם רמפות, מנהרות, סולמות וגשרים. המשחק נמשך בין 20 דקות בממוצע ל-40 דקות.

מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה מבקר באחד מזירות הלייזר הטובות ביותר במרכז

לייזר טאג הוא משחק שמשחקים בו שתי קבוצות. הקבוצות מחולקות בדרך כלל לשתי קבוצות של שחקנים, כאשר בכל קבוצה יש "רץ" אחד או יותר והשאר הם "מגנים". הרצים צריכים לנסות להגיע לבסיס של הקבוצה השנייה תוך הימנעות מתויגים על ידי המגנים, שיכולים לירות לעבר הרצים רק כשהם בטווח שלהם.

לייזר טאג הוא משחק בו שחקנים לובשים ציוד מגן ומנסים לצבור נקודות על ידי תיוג יריבים עם קרני אור אינפרא אדום.

זה לא רק משחק, אלא גם סוג של בידור פעיל. ניתן לשחק בלייזר טאג בתוך הבית או בחוץ, והוא פופולרי כבר עשרות שנים בקרב אנשים מכל הגילאים.

סבב לייזר טאג עולה בדרך כלל כ-$20-$30 לאדם.

המחיר עשוי להשתנות בהתאם למקום ולמספר השחקנים במשחק.