מצעים כותנה מצרית איכותיים

אם אתה אוהב את תחושת המשי של סאטן על השמיכה שלך ויש לך צבע מסוים בחשבון לחדר השינה שלך, הוא זמין בקולקציית Eikei של ערכות כיסוי שמיכות. ערכת כיסוי השמיכות של Bluemoon Home היא סט כיסויים מרופדים יפהפיים לשמיכות ולכריות שלך, קלים לתחזוקה וזמינים בכל הגדלים לכל המשפחה. קונים בתקציב יכולים ליהנות מהסט הזה, אבל אם אתם מחפשים כיסוי שמיכת פוך עדין, מסוגנן וניטראלי, בדקו את ערכת השמיכות פוך שאן פינזון.

ערכת הסדינים של כותנה מצרית מפינת כותנה מצרית פינזון 400 מורכבת מסדינים מצוידים

סדין שטוח וזוג ציפות וזו הדרך המושלמת להוסיף מצעים רכים ורדומים למיטת האורחים שלך. סט מצעים זה עשוי סיבי כותנה מצרית חד שכבתית, ספירת חוטים של 400 והוא ארוג באריגת סאטן.

ערכת סדיני הכותנה של קווין האוס כוללת מגוון עיצובים לבחירה ומייצרת סדינים מכותנה מצרית סופר רכה שנראים ומרגישים טוב

ערכת גיליונות קטיפה מסוג סאטן כותנה מצרית פינזון 400 בעלת תחושה רכה ותמורה מצוינת למחיר, ואנחנו אוהבים את זה כי יש לה שולי קפלים שמוסיפים פרטים איכותיים של המלון למצעים שלך. לקוחות מתארים את ממרח החוט של מצע כותנה מצרי עם 1,000 חוטים כמצע המיטה הנוח והטוב ביותר איתם שכבו אי פעם, בהשוואה לאפשרויות היקרות יותר.

ערכת מצעי הכותנה המצרית של Comma Home היא דוגמה לקולקציית מיטות שלא רק מספקת חומרים באיכות גבוהה ובמחיר מדבקה משתלם. הסדינים והכריות עשויים כותנה ארוכה עם שזירת פרקל חלקה וספירת חוטים קלה של 270.

המצעים במלון Sferra Grande כוללים אומנות איטלקית וסיבים מצריים באיכות גבוהה. בנוסף למחיר של מצעים מכותנה מצרית איכותית, Silk Snow מספקת את המצעים ללא תשלום בכל מקום במחוזות ארצות הברית וקנדה הצמודים.

אנשים מעדיפים את התחושה החדה והקלה יותר של סדינים מכותנה מצרית עם בדי Percale

בעוד שאנשים מחפשים תחושה נוחה יותר ופחות היווצרות קמטים מעדיפים בדי סאטן. מי שמחפש צבע עשיר התואם את עיצוב חדר השינה שלו מעדיף כותנה ממוסרת מכיוון שהוא מכיל צבע לצבע עמוק יותר ודעך כאשר הוא נשטף. מצעים מכותנה מצרית יכולים להיות יקרים יותר מאשר טרנד כבחירה בסגנון נצחי. זה נכון במיוחד לגבי עלים מצריים, שיכולים להיות יקרים ולעלות עד 500 $.

ללוחות יש ספירת חוטים גבוהה של 500

מה שגורם להן להרגיש חלקות. מה שאני אוהב בסדינים האלה הוא איך הם נראים וכמה הם מרגישים. אל תטעו, הסדינים של Percale שהתקנתי ב- Snowe Homes (בחירה פנטסטית לאנשים המעדיפים תחושה של כותנה פריכה) נוחים, אך הם גם מרגישים פריכים ומשיייים ונראים מבריקים מדי.

למעשה, אני יכול להבטיח שהעלים האלה ישמרו על צבעם ובוהק בכל פעם שהם נשטפים. כל מותג של רדיד סאטן שונה, אבל הברק העדין של העלים האלה הוא בין הזוהרים ביותר שראיתי. ציפית הסדין השטוח ועיצוב התפר הכפול הם נופך נוסף של אלגנטיות.

כיסוי השמיכה של Villa Feel כולל מגוון עיצובים מסוגננים וצבעים רכים שנבחרו בקפידה המתאימים לרוב המיטות ומוסיפים נופך של אלגנטיות למיטה עצמה

הוא זמין במלכה ובמלך ויש לו שני כריות המתאימות זה לזה. הציפית מצוידת בסדין ובעלת קצה עם צנרת למראה אלגנטי.

ערכת הגיליונות האורגניים של Delano של Luxor Linens

היא ערכת סדינים מגניבה אידיאלית עבור ישנים חמים. ערכת גיליונות מצריים זו מספקת מגע קלאסי לחדר השינה שלך עם שורות כפולות פשוטות ואלגנטיות של חפתים ותפירת סאטן וסדינים שטוחים ומהווה בחירה מצוינת לסדינים באיכות גבוהה. גיליון 1 אינץ 'בנוי עם כיסים עמוקים ומיועד למזרנים גדולים עד עובי 18EUR.

הסט המיוחד הזה עושה את הבחירה המובילה שלי כי

הוא משלב שניים מהחומרים הכי נעימים ועמידים ביותר. חומר זה קיבל חותם זהב מוסמך מטעם התאחדות כותנה מצרים. המשמעות היא שמדובר בפרימה טהורה, מותג המתמחה במצעים מכותנה מצרית ארוגים מסיבים ארוכים במיוחד שנבחרו בעמק הנילוס.

פנקו את עצמכם עם סט מצעים חדש ששומר על הברק והנוחות לאורך שנים רבות

יש לנו כל מה שאתה צריך למצעים יוקרתיים רכים וחלקים שתאהב. לפני שנמשיך הלאה, יש לקחת בחשבון כמה דברים בעת רכישת מצרים. מצעי כותנה שיעזרו לך למצוא את הסט הטוב ביותר למיטה שלך.

בד עלה נקבע על פי האפטיים

הרכות והעמידות של הבד, שיכול להתרופף עם הזמן ולשבור חוט. כותנה מצרכת ארוכה במיוחד היא קשה לגדל ולקצור, אבל הוא ה האיכות הגבוהה ביותר שיש. הקפד לקנות עלים מיצרן מהימן המציע מדיניות החזרה מוצקה ואחריות על העלים שלהם.

למעשה, מחקרים הראו כי עד 90% ממוצרי מצעי כותנה באיכות גבוהה אינם מסומנים בכותרת. האחריות שונה במקרה של פגמים במוצר, כגון התפרים מתפרקים או בעיות איכות אחרות.