מתנה ליולדת בתקופת הקורונה – כל מה שצריך לדעת

לימוד ילדים אמצעי מניעה חיוביים ודיבור על הפחדים שלהם יכולים לתת להם שליטה על הסיכון לזיהום שלהם ולעזור להקל על הפחדים. אם תיתן עצות לילדך או לילדים כיצד למנוע זיהומים, תהיה להם תחושת שליטה טובה יותר ויפחיתו חרדה. זוהי הזדמנות אדירה למבוגרים לתמוך בילדים בפתרון בעיות, גמישות וחמלה בזמן שאנו פועלים להתאמת שגרות היומיום, ליישב עבודה ופעילויות אחרות, להיות יצירתיים לגבי האופן שבו אנו מבלים עם סמכות בעיבוד מידע חדש ומתחברים ותומכים בחברים ובני משפחה. חברים בדרכים חדשות. תומכי תינוקות וילדים צעירים יודעים שמשבר COVID-19 פגע קשות בתינוקות ובמשפחותיהם. המשאבים הבאים מציעים טיפים למשפחות, כולל תשובות מותאמות לגיל לשאלות נפוצות והנחיות לגבי פעילויות לעזרה עצמית לילדים קטנים עם מצוקה חברתית. אפס לשלושה מומחים חולקים כמה מהתמונות, הפעילויות והספרים האהובים עלינו כדי לסייע לילדים צעירים במצבים מלחיצים וטראומטיים, כולל כותרות שנוצרו כתגובה למשבר הקורונה.

כאשר ילדים לחוצים

גופם מגיב על ידי הפעלת מערכות תגובת הלחץ שלהם. לחלק מהילדים יש גורמי סיכון לתגובות עזות, כולל חרדה קשה, דיכאון והתנהגות אובדנית. את רוב הילדים ניתן לטפל ולתמוך על ידי הורים ובני משפחה אחרים מבלי להראות סימנים של חרדה או חרדה כגון קשיי שינה או ריכוז.

בסקר זה רצינו להעריך את ההשפעה של מגיפת COVID-19 והתרחקות גופנית ובידוד לאחר מכן על בריאות הנפש והפעילות הגופנית בנשים בהריון ובנות לאחר לידה

תגובה מהירה לסקר העלתה כי פעילות גופנית, שהוכחה כמפחיתה דיכאון ותסמיני דיכאון במהלך ההיריון, קשורה לשיפור בריאות הנפש במהלך המגיפה. תוצאות המחקר הנוכחי מצביעות על כך שנשים בהריון או לאחר לידה שהצליחו לעסוק בפעילות גופנית סדירה במהלך מגיפת הקורונה שיפרו את בריאותן הנפשית בהשוואה לאלו שלא.

פורסמו מספר דיווחים לאומיים ובינלאומיים המתארים את תוצאותן של נשים בהריון שנבדקו חיוביות ל- COVID-19 בזמן הלידה

סדרות מקרים ממרכזים מרובים בארה"ב מדווחות על זיהומים בשיעורים שנעים בין 0% ל -12% בתינוקות שנולדו לנשים שנבדקו חיוביות לנגיף בלידה. הממצאים הנוכחיים מראים כי הסיכון הגבוה ביותר להידבקות בילודים הוא אצל אמהות שנדבקו בנגיף לפני או במהלך התקופה שלפני הלידה.
למידע נוסף בנושא של מתנה ליולדת בתקופת הקורונה – כל מה שצריך לדעת ומתנה ליולדת מומלץ לבקר ב- klemantina.com

נתוני רישום שוטפים מ- COVID-19 מלידה מצביעים על כך ש -2% מילדי נשים שנבדקו חיוביות ל- SARS-CoV-2 בזמן הלידה נבדקו גם הן חיוביות במהלך 24 עד 96 השעות הראשונות לאחר הלידה

דו"ח המעקב אחר ה- CDC כלל 923 תינוקות שנולדו לאישה עם COid-19, ו -26% מהילודים נבדקו חיוביים ל- Sars-CoC-2 לפני הלידה. נתונים אלה עשויים לזלזל או להעריך יתר על המידה את משבר בריאות הנפש האמיתי בקרב נשים בהריון ואמהות לאחר לידה כתוצאה ממגיפת COVID-19.

ככל שהמגיפה נמשכת

נשים ממשיכות לשאת בנתח בלתי מידתי מהנטל. חלק ניכר מירידה זו מיוחסת לנשים בשל כליאה, סגירת בתי ספר וטיפול בילדים והגברת הביקוש לעבודה ללא תשלום מחוץ לבית. יחד עם זאת, נשים צריכות לשאת הרבה מהעול של עבודה ללא תשלום בבית בגלל סגירת בתי ספר ומתקני טיפול בילדים ואי-שוויון בין המינים.

לאחת מכל ארבע נשים עובדות (15.5 מיליון) יש ילדים מתחת לגיל 14 בבית

ויותר מעשרה מיליון (17%) נשים עובדות מסתמכות על טיפול בילדים או בית ספר כדי לשמור על ביטחון הילדים בעבודה. עבור נשים שעובדות במשרה חלקית, בני המשפחה הם אלה שהם מסתמכים עליהם כדי לפקח על ילדיהם הצעירים ובגיל בית הספר.

בהתבסס על הניתוח שלנו לנתוני נתוני סקר הקהילה האמריקאית בנושא COVID-19 של 2018

כמעט מחצית מהנשים העובדות (46% או 28 מיליון) עובדות בעבודות בשכר נמוך (חציון הכנסה של 10.93 דולר לשעה) ). נשים בעלות שכר נמוך שלא איבדו את מקום עבודתן ממשיכות לעבוד עם גישה לא מספקת לציוד מגן אישי הולם, מה שמסכן את בריאותן ושל משפחותיהן בסיכון.

הפרעה אדירה בתעסוקה

טיפול בילדים וחיי בית הספר פגעה בכלכלה ושוללה מיליוני נשים ומשפחות. על מנת לתמוך בעובדי ילדים ומשפחות, סגירות רחבות היקף של מתקני טיפול ובתי ספר המיושמים במספר גדל והולך של מדינות ה- OECD עלולות לגרום לקשיים ניכרים עבור הורים עובדים רבים, במיוחד אמהות עובדות, בהתחשב בפער המגדרי בטיפול בילדים (ראה סעיף א 2.2).

ממשלות צריכות לשקול אמצעי חירום

כדי לסייע להורים בניהול חובות העבודה והטיפול שלהם, לחזק ולהרחיב אמצעי הבטחת הכנסה, להגדיל את התמיכה בעסקים קטנים ובעצמאיים ולשפר את האמצעים לתמיכה בנשים שעברו קורבן לאלימות. . מנדט מדעי זה בוחן את הראיות לגבי הסיכון להעברת COVID-19 מאם נגוע לתינוקה במהלך ההנקה ואת הראיות על הסיכונים לבריאותם של ילדים שאינם מניקים. ההמלצות על מגע אימהות ותינוקות והנקה מבוססות לא רק על שיקול מלא של הסיכון הפוטנציאלי לזיהום קוביד 19 בתינוקות, אלא גם על הסיכונים לתחלואה ותמותה הכרוכים באי-הנקה, שימוש בלתי הולם בתרכובות חלב או חלב ו. ההשפעה המגנה של מגע העור.

נשים בהריון ואמהות עם תינוקות שאובחנו כסובלים מנגיף הקורונה (COVID-19) צריכות לדון עם הרופא שלהן בסיכונים והיתרונות של היילודים באותו חדר

דיווחים אחרונים מצביעים על כך שהסיכון ל- covid-19 אצל תינוק אינו משתנה בהתאם אם התינוק שוכב בחדר האם או בחדר נפרד. הקומיקס הקצר הזה מציג טיפים ועצות כיצד לעזור לילדים במהלך המגיפה.