פתיחת סתימות קשות – במה מדובר?

מהי סתימה חמורה ומה גורם לה?

סתימה חמורה היא סתימה כה חמורה שלא ניתן להסיר אותה על ידי אינסטלטורים. חומרת הסתימה יכולה להשתנות. זה עשוי להיות תוצאה של הצטברות של שומן, שומן או פסולת מטבח אחרת. במקרים מסוימים, הסתימה עלולה להיגרם משורשי עצים שצמחו לתוך הצינורות.

סתימה חמורה יכולה להתרחש באזורים רבים ושונים בבית ויכולה להיגרם מהרבה דברים שונים. סתימה חמורה בכיור המטבח שלך עלולה להיגרם מהצטברות שומן או חלקיקי מזון שנשטפו לביוב לאורך זמן. אסלה עלולה להיחסם עקב נייר טואלט, מוצרים סניטריים או פסולת אחרת שנשטפה בה לאורך זמן.

מהי סתימת קו ביוב?

שאלנו את חברת ביובית הכל לקו מהי הבעיה הנפוצה ביותר בבעיות אינסטלציה? והתשובה: סתימות קו ביוב הן בעיית האינסטלציה הנפוצה ביותר. הם נגרמים מהצטברות של שומן, שיער וחלקיקי מזון אחרים שנשטפו באסלה או נשטפו לביוב.

סתימת קו הביוב הנפוצה ביותר היא ניקוז כיור או אמבטיה. כאשר זה קורה, זה לעתים קרובות בגלל פריטים כמו שיער וחלאות סבון הצטברו בצינור הניקוז.

סתימת קו ביוב יכולה לקרות גם אם שורשי עצים צומחים לתוך צינורות ומתחילים לסתום אותם. סביר יותר שזה יקרה אם אתה גר ליד גוף מים או אזור עם גשמים כבדים.

סתימת קו ביוב היא סתימה בקו הביוב המונעת הזרמת שפכים למכון טיהור שפכים בעיר. סתימות קו ביוב נגרמות ממגוון דברים, כולל שורשי עצים, שומן ופסולת אחרת.

סתימת קו ביוב עלולה לגרום לגיבוי ביוב בבית או בעסק. אתה עלול להבחין בריח לא נעים המגיע מהביוב או מהשירותים שלך, לראות מים מתאגרפים בביתך, או לשמוע קולות גרגור המגיעים מהצינורות שלך. אם אתה חושד שיש לך סתימת ביוב התקשר מיד לאינסטלטור מקצועי.

4 דרכים למנוע סתימות חמורות להתרחש בביתך

סתימות קשות מהוות סיכון רציני בכל בית. להלן ארבע דרכים למנוע את התרחשותם.

1) בדוק באופן קבוע את הצינורות שלך לאיתור קורוזיה וודא שיש לך איש מקצוע לנקות את הצינורות שלך כל כמה שנים.

2) ודא שיש לך מערכת ביוב תקינה על ידי התקשרות לאינסטלטור המקומי שלך כדי לבדוק אותה.

3) שמור על ניקוז הניקוז שלך נקי על ידי הזרמת מים לביוב למשך כ-30 שניות לאחר שטיפת כלים או מקלחת.

4) בדוק את בור הספיגה שלך כל שנתיים כדי לוודא שהוא מתפקד כראוי ומתוחזק היטב.

סתימות יכולות להיגרם מהרבה דברים

חפצים ביתיים כגון שיער וחלקיקי מזון עלולים להיתקע בביוב, או שהצטברות של חלקי סבון ושומן עלולים לסתום את הצינורות. סתימות אלו לא רק מכוערות, אלא גם גורמות למים לזרום לאט יותר, מה שיגדיל את חשבון המים שלך.

פתיחת סתימות בביתך קלה מכפי שאתה חושב. אתה רק צריך לנקוט כמה צעדים כדי להבטיח שהסתימות האלה לא יחזרו. להלן ארבע דרכים בהן תוכל למנוע סתימות חמורות להתרחש בביתך:

1) השתמשו בחומר לניקוי כיור מטבח באופן קבוע

2) נקה את הניקוז עם סודה לשתייה וחומץ

3) שמור את מנקה חדר האמבטיה שלך בהישג יד לניקוי מהיר

4) נקי

שיטות פינוי ביוב סתום ללא צורך באנשי מקצוע

הצעד הראשון לפינוי ביוב סתום הוא זיהוי מיקום הסתימה. אם זה בצינור, אז תצטרך לאתר את האזור על ידי האזנה לצליל גרגור וחיפוש בועות.

אם אינך יכול למצוא את הסתימה, תצטרך להשתמש במצלמת טלוויזיה במעגל סגור או במקדחה. תהליך זה יכול לקחת עד שעתיים ודורש עזרה מקצועית.

בחלק זה נבחן את השיטות כיצד לפתוח סתימת ביוב ללא צורך באנשי מקצוע. ישנן שלוש דרכים לעשות זאת – באמצעות בוכנה, שימוש בשואב אבק או באמצעות שואב ניקוז כימי.

הדרך הראשונה היא להשתמש בבוכנה. זה כרוך בדחיפת הבוכנה למעלה ולמטה על מנת ליצור יניקה אשר תמשוך את כל הסתימות שנתקעו בצינור. אתה יכול לרכוש אחד מהחנות המקומית לחומרי בניין או שאתה יכול להשתמש בבוכנה מיושנת שעשויה מגומי ונחתכה לשניים. הדרך השנייה היא להשתמש בשואב אבק; זה כרוך ביניקת סתימות כלשהן בעזרת צינור שואב האבק שלך ואז שפיכת מים רותחים לביוב