האם נוטריון יכול לאמת חתימה בחו ל

לאחר שהנוטריון באנגליה או בוויילס אימת את חתימתו וזהותו של החותם על מסמך בשפה זרה וברור שהוא מבין את תוכן המסמך, הוא מוכן לשים את שמו וחתימתו על המסמך ולקשר אותו לעסקה הספציפית המוזכרת במסמך. הנוטריון מקבל את עצתו של היועץ הזר ומסביר את תוכן המסמכים בפני הנוטריון החתום, ששמח לאמת את החתימה. אפוסטיל הוא תעודה המעידה על חתימתו וחותמו של השוטר המאמת מסמך שנשלח למדינה שחתמה על אמנת האג.

ביצוע הליכי נוטריון נאותים מחייב חתימה על המסמך ונוטריון אישי בעת האישור במראה ציבורי

הנוטריון ישאל אותך שאלות בנוגע לאופי השפה הזרה והמסמך על מנת לקבוע את נחיצות השבועה. נוטריון זר לא רק מאמת כי החתימה על המסמך תקפה, אלא גם מאשרת כי היא מחייבת מבחינה משפטית.

לנוטריון זר יש משימה דומה לעורך דין

המורשה לייעץ ללקוח ולהכין מסמכים. מסמך רשמי חייב להיות מאושר על ידי רשות נוטריון, כפי שצוין על ידי ועדת הנוטריונים ומועד הפעולה הנוטריונית. פעולות נוטריוניות המתבצעות במדינה המקבלת עם מסמכים של ראש המדינה במדינה זרה דורשות תעודת אישור מהוועדה הנוטריונית.

ייתכן שמסמך מאושר על ידי נוטריון מקומי או זר ומוסמך לשימוש מחוץ לארצות הברית

ברוב המדינות, בדרך כלל ניתן לאשר מסמך הכתוב בשפה זרה כל עוד התעודה הנוטריונית היא באנגלית (שתוכל לקרוא כאן). הכלל הכללי בקליפורניה, עם זאת, הוא שאף חוק מדינה אינו מאפשר לנוטריון לאשר מסמך בשפה זרה.

תהליך זה כרוך בנוטריון שליחת מסמך המסמך הנוטריוני בדואר למשרד המדינה על מנת לאשר אותו

בנוסף, חלק ממדינות זרות דורשות אימות מדינה ממשרד אימות המדינה בוושינגטון הבירה על מנת לקבל אימות מדינה, על שומר המסמכים להגיש את המסמך המקורי יחד עם תעודת רשות המדינה שלו ומכתב המסביר כי נדרש אימות פדרלי עבור כותרת המסמך. ניתן לאשר צילום על ידי שגרירות, קונסוליה כללית, קונסול כבוד או נוטריון, אך יש להציג את המקור עם העותק המתאים.

אם העותקים המתאימים מאושרים על ידי נוטריון

על הנוטריון לוודא שהוא מאשר את העותק המתאים כהעתק אמיתי של המסמך המקורי, וציין, למשל: "אני מאשר כי מדובר בהעתק נכון של מסמך מקורי זה. אם השלטונות הגרמניים אינם מקבלים את ההסמכה או אם הנוטריונים מתעקשים שהמסמך יאושר ויאושר על ידי הנציגות הגרמנית, אנא פנה לנציגות הגרמנית במדינתך כדי לקבוע פגישה. לנוטריון תהיה תמונה על חזית רישיוןך לנתח את האותנטיות של זהותך ולוודא כי הם הכשירו את מסמך.

הפעולה הנוטריונית

היא כאשר נוטריון מאשר כי זהותו של החותם ידועה לנוטריון ומוכחת על ידי הוכחות מספקות ב נוכחות הנוטריון על ידי חתימה מרצון או על ידי שבועה או אישור המאשר את אמיתות המסמך החתום. אם מסמך מכיל שלוש חותמות עיקריות, שלוש שורות חתימה לכל שלושת החותמים ותעודה נוטריונית, המסמך מורה לנוטריונים לבצע את אחת הפעולות הנוטריוניות ומחייב את כל החותמים להיות נוכחים בביצוע המעשה. אם מדינה זרה מבקשת מנוטריון לפעול כחותמת על מסמך שאינו רשאי נוטריון אמריקאי לבצע, על החותם לבקש עזרה מהקונסוליה המקומית או משגרירותה של אותה מדינה.

אימות שגרתי של חתימה על מסמך אמריקאי אורך כ -5 דקות

אך יכול לקחת הרבה יותר זמן אם מעורב נוטריון זר. נוטריונים זרים אינם רוצים לאשר את חותמת האישור שלהם על אימות חתימת מסמך שהם אינם בטוחים שהוא אכן תקף. תאריך החתימה על המסמך קודם (או עולה בקנה אחד עם) תאריך האישור הנוטריוני של המסמך. לפיכך, אם המועד בתעודה הנוטריונית המדוברת נדחה, הנוטריון ישאל את עצמו האם המסמך נחתם לפני האישור הנוטריוני.

עליך למצוא חותם נוטריוני שתקף למסמכי המדינה שלך. אתה יכול לחפש באינטרנט נוטריונים ניידים שיכולים להגיע אליך ולאשר את המסמכים שלך. אם לניידת הנוטריון שלך יש משרד בבסיס צבאי, הוא יכול לפגוש אותך בבסיס ולאשר את המסמך שלך.

חוק יוטה אינו מאפשר לנוטריון לאשר מסמך מחוץ ליוטה לנוטריון שאינו תושב חוץ

אלא אם עברת או משכת את העמלה שלך. פעמים רבות תראה את השפה הנוטריונית מודפסת על המסמך לפני שתשלים את כל ההסמכה. אתה יכול לחתום על המסמך באלפבית אותיות שהנוטריון מבין.
למידע בתחום של האם נוטריון יכול לאמת חתימה בחו ל ניתן להעיף מבט ב- notaryon-online.com

אדם הזקוק לתעודת שליח מרשות נוטריון כי המסמך שלו מיועד לשימוש במדינה זרה יכול להיות סקפטי כאשר נשאל על ידי ASN בדואר אלקטרוני אם הנוטריון חוקי

על הנוטריון או פקיד הקונסוליה לאשר את שמו של מי שחתם לפניו על המסמך. לא מילאתי את חובתי כנוטריון לאשר מסמך מכיוון שהחתום העיקרי לא הופיע בזמן האישור.