טיפים לקוסמטיקה – 8 דברים שאסור למרוח על אקנה

זה יכול לגרום לנזקים בעור, קמטים, קווים דקים, אקנה, נקודות שחורות וגירוי. מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) מזהיר כי תחליבי אקנה פופולריים, חומרי ניקוי ומוצרי עור אחרים עלולים לגרום לתגובות חמורות.

רבים ממוצרי האיפור היומיים שלך מכילים כימיקלים קשים המפריעים לתפקוד המכשול המגן על העור ומקלים על חדירת הפתוגנים לעור. השימוש במייק-אפ יכול להיות בעל תופעות לוואי שונות ולהשפיע גם על הבריאות והברק הטבעי של העור.

מוצרי איפור שלא תואמים את סוג העור שלך יכולים לגרום לעור שלך להיות יבש ושומני יותר. אם העור מתחת לאקנה שמן למעשה, קרצוף העור לאחר הניקוי בעזרת סבונים קשיחים וכימיקלים עלול לגרות את העור ולהחמיר אקנה.

שטיפת הפנים מדי יום עלולה לגרות את העור ולגרום להתפרצויות אקנה

חשוב לשטוף את הפנים מדי יום, בין אם יש לך אקנה ובין אם לאו. חשוב להסיר את הזיהומים, תאי העור המתים ושמן נוסף על פני העור שלך מדי יום. שטיפת העור חיונית מכיוון שהיא מסייעת להסיר עודפי שמן משטח ותאי עור מתים שיכולים לחסום נקבוביות, אך היא יכולה לגרום גם לנזקים על ידי ייבוש העור או גירוי באקנה הקיים.

עדיף להישאר במשטר טיפוח העור הרגיל עם תכשיר ניקוי לחות כגון Cerave Hydrating Face Cleanser עד שהפצעונים ייעלמו

או לפנות לרופא עור אם אתה חושב שאתה צריך קרם לניקוי אקנה במשרה מלאה. בעת שימוש במוצרי עור כגון קרמים או איפור, הקפד להשתמש במוצר שאינו קומדוגני או אקנגי, מה שאומר שהוא אינו סותם את הנקבוביות. בעת רכישת פריימרים, יסודות, קונסילרים ואבקות פנים, בחר נוסחה נטולת שמן ואינה אקנגית, כלומר נבדקה על מוצרי עור מועדים לאקנה ולא הוכחה כי היא תורמת להתפרצויות.

כמו איפור, מוצרי טיפוח לעור ולשיער רבים מכילים שמנים ומרכיבים אחרים שיכולים לעורר אקנה. השימוש במייקאפ, מוצרי טיפוח העור או מוצרי טיפוח לשיער יכול גם לגרום לאקנה.

מומחי עור מסכימים שאנשים עם עור מועד לאקנה צריכים להגביל את השימוש שלהם באיפור

עם זאת, אם תעקבו אחר כמה הרגלי איפור בריאים ותבחרו במוצרים ידידותיים לעור תוכלו להמשיך להתאפר. בעת מריחת מייק אפ לאקנה, אלו כמה טיפים חשובים שכדאי לזכור בכדי להבטיח שאתה נראה במיטבך והעור שלך מרגיש בנוח.

אם אתה רוצה להיפטר מאקנה חשוב להסתכל על הגוף שלך בכללותו

כדי לראות כיצד התזונה פועלת, הרגלי טיפוח העור ומוצרים אקטואליים-כדי לוודא שהם אנטי-קומדוגניים ולא סתימת נקבוביות – ומצא פתרון עור בהיר שעובד עבורך. התזונה שלהם משפיעה על ייצור החלב והשמן, ויסות הורמוני העור ודלקות, כל אלה יוצרים את התנאים לאקנה, אומר גרטשן פרילינג, רופא מבוסס בוסטון ודרמטופתולוג מוסמך. טיפים אלה הם הבסיס הטוב ביותר לתוכנית לטיפול באקנה היוצרת שיפור של ממש בעורך.

להתמודדות עם התפרצויות אקטיביות ופצעונים זועמים

ד"ר אורנטרייך ממליץ ליישם טיפול ספציפי כגון פתרון אקנה או ג'ל ניקוי קליני לפני מריחת מייקאפ. אם יש לך אקנה פעיל עם פצעונים אדומים, בחר בקונסילר טיפולי כגון Acne Solution Clear Concealer המכיל חומצה סליצילית, אצטילגלוקוזאמין לפילינג תאי עור מתים החוסמים נקבוביות. כדי למנוע פצעונים, השתמש בקרם לחות ללא בושם, ללא קומדוגני לפני שטיפת הפנים אם העור שלך מרגיש יבש.
עבור מידע בנושא של טיפים לקוסמטיקה – 8 דברים שאסור למרוח על אקנה נא לגשת לאתר https://delif.co.il/

לחות רבות מכילות שמנים

ניחוחות סינתטיים ומרכיבים אחרים העלולים לגרות את העור ולגרום לפצעונים. שמור על העור שלך לחות באמצעות מוצרים עם גליצרין וחומצה היאלורונית, כמו גם מוצרים המסומנים כבלתי קומדוגניים מה שאומר שהם אינם גורמים לאקנה. אם אתה מהסס להרטיב עור שמנוני שאין לו אקנה מכיוון שתרופות עלולות להוביל לעור יבש ומתקלף, קרם לחות ללא שמן יכול להעניק לעור מראה בריא יותר ולגרום למראה האיפור שלך להיות חלק יותר.

כדי למזער את הסבירות לאיפור סתימת נקבוביות, הסר לכלוך ושמן עודף המצטבר על העור לאורך כל היום. תרצה למרוח קרם לחות שישאיר את העור נוטה לאקנה יותר מדי יום לאחר שטיפת הפנים. שימוש במגבת מלוכלכת יכול להכיל חיידקים, והוא יכול להכניס חיידקים חדשים לעור, וכתוצאה מכך פצעונים נוספים.

אקנה אינו מדבק, אך אם אתה מתאפר, במיוחד מברשות איפור ואפליקטורים, חיידקים הגורמים לאקנה, שמנים ותאי עור מתים של אנשים אחרים יכולים להיכנס לאיפור שלך. אם אתה משתמש באיפור שלך, אתה יכול להעביר את החיידקים האלה לעור שלך.

מחצית מהלחימה בפגמי עור מפחיתה את כמות החיידקים הגורמים לאקנה על העור, ומברשות איפור ואפליקציות יכולות להיות מגנט חיידקי. טיפולי אקנה ותרופות (ללא מרשם או מרשם) יכולים לעזור לך לשלוט בכתמים בעת השימוש באיפור שלך.

פצעונים

המכונים גם אקנה, מתרחשים כאשר בלוטות העור פעילות יתר והנקבוביות הופכות דלקתיות. אמנם פצעונים יכולים להופיע בכל מקום על העור, אך הם נפוצים ביותר בפנים. ניתן למרוח צבעי אגרוף על הגוף והעור לטיפול בפסוריאזיס, אך הם יכולים להיות כבדים מדי לפנים ולסתום נקבוביות, מה שמוביל להתפרצויות.

יסודות ומסתרים מבוססי מינרלים אינם מכילים שמנים נוספים

אינם מחמירים את העור, גורמים לדלקות נוספות ולסתום נקבוביות בתדירות נמוכה יותר. זה אולי עזר לך להתאפר, אך לעולם אסור למרוח על הפנים שלך מכיוון שהוא מכיל אלכוהול לכה, שיכול להתייבש ולייבש את העור שלנו, ולגרום לך להיראות מבוגר יותר.
עבור פרטים מורחבים אודות טיפים לקוסמטיקה – 8 דברים שאסור למרוח על אקנה ומוצרי ביופור יש לגשת לאתר delif.co.il

אקנה נגרמת כתוצאה מפעילות יתר של בלוטות שמן בעור והצטברות של שמנים, תאי עור מתים וחיידקים המובילים לדלקת בנקבוביות.