מתנות למורה לפתיחת שנה

קניית מתנות למורים יכולה להיות קשה בתקופה של למידה מרחוק. היום אני חולק 10 רעיונות למתנות למורים לאחר הצהרונים המושלמים לשנת הלימודים החדשה. בדוק 10 מתנות למורים חדשים שהם יאהבו יותר מחופשות בית הספר.

למעט המורים שאיתם דיברתי, שמות תלמידיהם "פתקים ויצירות אמנות בכתב יד הם בין המתנות האהובות עליהם, והם יתאימו. המתנות המעוגלות שלנו למורים משמשות את אלה שאוהבים ספרים מצחיקים. ונרות ריחניים.

הילדים שלך יכולים לעזור לך להרכיב מתנות מתוקות ויצירתיות למורים שלהם

בין אם אתה רוצה למסור כרטיסי מתנה או חומרי לימוד, אתה יכול לשמח את המורה עם אחת המתנות היצירתיות האלה מהמלמד שלהם. תלמידים. אם אתה הורה לחדר או מורה אחר שמחפש רעיונות למתנות, ריכזנו עבורכם מגוון מתנות המתאימות לכל תקציב.

זוהי דרך מצוינת לגרום לילדים להתרגש לקראת היום הראשון של סוף השנה הוא הזמן המושלם לתת למורה קצת יותר אהבה. אני חושב שמתנות למורים בבית הספר הן דרך מתחשבת להתחיל את השנה.

המורים מקבלים הרבה מתנות

אז אני נסה לוודא ש -15 הדרכים המהנות והזולות האלה להגיד תודה אינן רק אינך יקר, אבל גם פרקטי. המורים שלנו תמיד שמחים על סלסלות המתנה שהרכבנו עבורם. כמה מורים הזכירו דברים לכיתותיהם כרעיונות מצוינים, כגון ספרים, משחקים, חפצי אמנות וכרטיסי מתנה.

צור מרחב בטוח לעצמך ולחבריך לכיתה על ידי רכישת מגבוני ליסול ואמבט פלסטיק של חומר חיטוי ידיים למורה שלך כמתנה לסוף שנה

תנו למורה שלכם לקלקל אתכם עם מארז מתנה זה של ארבעה בקבוקי ג'ל רחצה מוקצף, קרצוף גוף, קרם גוף וסבון ידיים. לרשותכם יעמוד לרשותכם משחה עוצמתית, צמחית ורב -תכליתית.

רעיון מתנה פשוט להערכה למורה לסוף שנה של מורה הוא כוס Tervis מהנה-אם אתה יודע שהמורה שלך אוהב ממתקים מסוג זה-מלא אותו בכרטיסי מתנה של הרשיס נשיקות. בחר ניחוח שהמורה שלך אוהב שיש לו נושא לחג, ועטוף אותו במתנה מתוקה.

תמכו בעסק מקומי ותנו למורה של ילדכם ארוחה טעימה על ידי חיפוש שובר מתנה לארוחת ערב

כאשר כל הציונים והכנת השיעור הופכים למדהימים, המורה יהיה אסיר תודה להגיע למתנה זו. כרטיס מתנה מורה מדהים לאמזון הוא מתנה שניתן לתת הן לילדכם והן למקבל חומרי לימוד.

כרטיסי מתנה הם אחת המתנות הטובות ביותר למורים מכיוון שהם יכולים לבחור מה שהם רוצים או צריכים. לעולם לא תוכל להאשים אותך בבחירת שובר שהמורה שלך יכול לבחור.

המורים צריכים להודות למורים ביום הערכת המורים או ביום האחרון של שנת הלימודים

כך שמתנות למורים שעולות מעל הם דרך שימושית להגיד תודה ולהעלות חיוך על הפנים. אם אתה רוצה להגיד תודה בתחילת שנת הלימודים החדשה או במהלך החגים, תכנן את שבוע הערכות המורים מכיוון שיש כל כך הרבה מתנות לבחירה. החל מפריטי טכנולוגיית ניקיון חדשניים ועד למקרר אישי לשולחן המורה ועד לכפפות קשמיר, הנה רשימת המתנות הטובות ביותר שתוכל לקנות להורה בכיתה.

ביקשנו מהקהילה שלנו לשתף את הרעיונות שלהם בפייסבוק

ואנחנו חושבים שתמצא כמה מתנות נהדרות למורים. לשליחת מתנות קטנות לחגים שונים במהלך השנה, יש לנו רשימה של רעיונות לשבוע הערכת המורים. עוד מתנות חג המולד למורים ותגי מתנה מהנים ניתן למצוא בדף הערכת המורים ובחילופי קבצי הערכה למורים.

תפוחים וסמלי ידע הם שני רעיונות למתנות למורים שעוזרים לילדיהם כשהם מוצגים בפניהם ידע חדש בכיתה

בימים יבשים, כאשר למורים אין מספיק מים ושפתיים יבשות, הם יעריכו מתנה פשוטה, פרקטית ושימושית. בתי ספר לעיתים נותנים למורים ציוד בסיסי, אך הם יעריכו מתקן ייחודי המציג את אישיותם.

השיעורים הם עבודה מבולגנת, כך שסל המתנות הזה למורים מ- Glestick לקראת הלימודים הוא מקסים, ואני אוהב שיש לו קצת "התקשר אלי אולי" כשאתה צריך לחלק תגי מתנה.

כאשר אתה מנסה למצוא את מתנת ההערכה המושלמת למורים לילדיך המורים

זכור כי אינך צריך להשקיע הרבה זמן או כסף כדי לתת להם משהו משמעותי. הוספנו הצעות כיצד להכין לא רק מתנה למורה לחג פשוטה וזולה, אלא גם כמה מורים וירטואליים שמעריכים רעיונות למתנות הניתנים להתאמה אישית לכל חג. אני יודע שמורים רבים משתמשים כעת בדואר אלקטרוני כדי לתקשר, אז חשבתי שמכשירי כתיבה מותאמים אישית יהיו מתנה נחמדה.
למידע נוסף בנושא של מתנות למורה לפתיחת שנה ומתנות למורה כדאי לבדוק ב- myheartshop.co.il

שאלוני מורים ודפי עבודה להדפסה מקלים על מתנות למורים השנה

התחל את השנה בכתיבת השנה ב"יום הראשון ללימודים "כמתנת מורה. כל מה שאתה צריך זה פנקס ועיפרון אופנתי וכמה תדפיסי וויפרברי בחינם ותהיה לך מתנה נהדרת ופשוטה למורה החדש שלך.