ניקוי מרזבים – בעזרת חברה מקצועית

כיום אנו עונים על כמה שאלות שיש לבעלי בתים רבים בנוגע לניקוי המרזבים, כולל כיצד לנקות אותם. בין אם המרזב שלך סתום ובין אם שכרת מומחה, הנה הדרכה שלנו – מדריך לניקוי המרזב שלך. לאחר שהגושים הגדולים נעלמו, השתמשו בזרבובית הצינור שעל המרזב כדי לנקות את המרזבים הנותרים בעזרת צינור השפל. לאחר ניקוי כל הלכלוך, שטפו את המרזב עם צינור גינה ושטפו אותו עם צינור אחר. כשתסיים, הסר את המרזבים בעזרת סולם, כפפות עבודה וצינור, החל בקצה אחד ועבר לקצה השני.

לפני שתתחיל לנקות את המרזבים

וודא שאתה מסיר את כל הפסולת מהגג עצמו, כך שהוא לא ייסתם שוב כשיורד גשם. בדיוק כמו הגרירה העמוקה על הקרקע, השימוש במפעיל ביוב לניקוי המרזב מונע את הסרת הפסולת ביד. במקום להתמקד במה שנמצא ממש מתחת למרזב, תוכלו להשתמש בו גם כדי לפוצץ את העלים והפסולת מהגג שלכם ומתוכו, כדי שלא תגמרו עם מרזב בפעם הבאה שיירד גשם. אם המחשבה לזחול על גגות או לנקות אותם גורמת לך לעכב עבודה מעייפת, שקול אם יש דרך טובה יותר לנקות את המרזבים שלך.

אם אין לך מושג כיצד לנקות את המרזבים שלך ללא מרזבים או שאתה רוצה ללמוד עוד על מערכת ההגנה על המרזבים הטובה ביותר שיש, דבר עם סוחר המרזבים המקומי שלך.

אם נמאס לכם לשלם עבור ניקיון מקצועי ולא רוצים לעשות זאת בעצמכם

רז ביובית הוא אפשרות שחוסכת לכם את עלות שכירת ניקוי מרזבים מקצועי ובמחיר סביר ואת הנזק שהוא יכול לגרום לגג שלך. הדבר המיוחד במגיני המרזב הניקוי העצמי הוא שתוכלו לנקות את המרזב בעצמכם. אם אינך בטוח אם ברצונך להשקיע בניקוי המרזבים המוליכים, אך עדיין רוצה ניקוי נקי, מומלץ להשתמש בהגנה על מיקרו פילטר. שוחח עם חברת ניקוי המרזבים המקצועית שלך עליית מחירים אפשרית הקשורה לשיחים גדולים ועצים שיכולים לחסום את דרכו של טכנאי המרזבים כאשר אתה מנקה את המרזב שלך. ברגע שה- LeafFilter מותקן, כבר אין צורך בניקוי המרזבים של המרזבים עם הגנת המרזב. הם כבר לא צריכים לדאוג למחירי הניקיון ולעולם לא ינהגו שוב. אם יש לך הגנה מרזבת כזו, ניקוי המרזבים מצטמצם להסרה וניקוי פשוט של הגנת מרזבים EZ.

תצטרכו לנקות את המרזבים עם מגן מרזבים, אבל זה יהיה חד פעמי – ההתקנה תיקח זמן ולעולם לא תצטרכו לנקות אותם יותר.

אם אינך מצליח לנקות את מרזבי הבית כהלכה עקב אתגרים פיזיים או מבניים

עליך להזמין צוות שינקה אותם. אם אתם שונאים מרזבים או שנמאס לכם לנקות את המרזבים בעצמכם, לא כדאי לכם לשכור שירותי ניקיון ומרזבים מקצועיים שיעשו את העבודה עבורכם. עם זאת, אם יש לך קסדת מרזבים למרזבים שלך, אינך צריך לשלם לחברה ש"מנקה "או" מנקה "אותם.

מומחה מסיר פסולת מהגג

מרזבים וצינורות למטה כדי לבדוק ולתקן אבני מרזב רופפות. השירות שמנקה את המרזב שלך צריך לכלול ניקוי עלים ופסולת הסותמים את המרזב, אריזת הפסולת ושטיפת המערכת כולה. תוכלו גם לנקות את המרזבים בעצמכם, עם בן זוג שיעזור לכם לצאת מקסדת המרזב שלכם ועוזר שיעשה את "ניקוי קסדות המרזב". לאחר שהסרתם כמה שיותר פסולת, השתמשו בצינור גינה לניקוי המרזבים.

אם חפירת הידיים בתוך המרזב לא נשמע כמו משהו שאתה רוצה לעשות, בחר במקום זאת במפוח כדי לנקות את המרזב.

אם אתם מחפשים דרך קלה לנקות את המרזב בעצמכם

מכונת שטיפה בלחץ חייבת להיות בראש הרשימה. הדרך היעילה ביותר לנקות את המרזבים היא באמצעות מנקה בלחץ גבוה, אותו תוכלו לשכור ברוב חנויות החומרי בניין. למרות שזה לא הכרחי, כדאי לשכור אותם כדי להבטיח שהמרזבים יהיו חריצים – ותוחלו – ולהשתמש בהם בזהירות. אם אתה מנקה מרזבים כבר שנים ולא ניקית אותם, ישנן מספר דרכים לנקות אותם בכדי להשאירם על הרצפה.

גגות עובדים

אתה אף פעם לא צריך לדאוג לסכן את עצמך ואת משפחתך כאשר מרזבים את המרזבים שלך. הטכנולוגיה העדכנית ביותר של מיקרו רשת המצויה בקירות הגנה על מרזבים של MasterShield יכולה לשים סוף למרזב סתום ולחסוך ממך אי פעם צורך לחשוב על ניקויו שוב. כל גג גבוה מקומה אחת צריך לנקות על ידי חברת ניקוי מרזבים מקצועית למען ביטחונכם. אם תחליט לעלות לגג שלך כדי לנקות את המרזבים, חבוש חגורת בטיחות לניקוי גזים אם יש לך סולמות ספוטרים, וסמוך על המרזבים הטובים ביותר באזור.