איך מקבלים היתר בניה

רבים שעושים זאת בעצמך נקלעים לשפיפות כשהם חושבים לעבוד על פרויקט גדול מספיק כדי לדרוש אישור תכנון. לא כל פרויקטים של שיפוצים דורשים אישור, אבל אם תתחיל להרוס את הבית שלך או להוסיף חלקים, במיוחד כאלה שכבר יש לך, אתה יכול לעורר את חמתה של רשות הבנייה.

כדי לקבל את היתר הבנייה שלך, עליך להגיש בקשה למחלקת הבנייה של פנסילבניה, שם תבצע את כל העבודות. תוכל לחסוך זמן וכסף על ידי ביקור במחלקת הבנייה המקומית שלך כדי להגיש את בקשתך הרשמית לאישור. משרד הבינוי יבדוק את הבקשה ואת התכנית, והמחלקה הרלוונטית תחתום עליה, תיתן את ההיתר ותחזיר לך את הבקשה לשינוי.

לאחר סיום

תוכל להגיש לעיר את תוכנית הפרויקט ולבקש בדיקה לפני הגשת בקשת היתר. יש ערים הדורשות היתרי בנייה לפרויקטים מסוימים, ואתה צריך אותן לפני שתוכל לבקש אישור תכנון. עובדי משרד תקנות הבנייה עשויים לגלות כי בנוסף לקבלת היתר בניה, עליך לקבל היתר בנייה או בדיקה טכנית ולספר להם כיצד להגיש בקשה לכך.

אם אתה מנסה לבנות בית ללא אישור

או לפחות אם ברצונך להפסיק את עבודות כדי להשלים את העבודה הנדרשת, רשות הבנייה תבדוק את הפרויקט כדי לוודא שאתה עומד בתקן. משיכת היתר פירושה ליידע את מחלקת הבנייה המקומית על הפרויקט הקרוב שלך ולגרום להם לבדוק אותו ולוודא שהוא מקודד. אתה יכול לקבל היתר בנייה בפלורידה לכמה חברות שחושבות על בניית מבנה או שינוי בניין קיים, אך חוק פלורידה מחייב קודם כל קבלת היתר בנייה.

כל פרויקט הכולל שינויים גדולים במבנה הבית שלך או במערכות המכניות שלו יחייב אישור מרשות הבנייה המקומית

לדוגמה, אם הפרויקט שלך בפנסילבניה כולל עבודות חשמל, תזדקק לאישור חשמל. חלק מהקבלנים יוכלו להעניק לך אישור בתשלום נמוך מהעלות של השיפוץ הסופי של חדר אמבטיה, אך עליך לפנות לרשות הבנייה המקומית שלך לרשימת התשלומים הרלוונטיים לפרויקט שלך.

אתה יכול לצפות לשלם דמי היתר בין 1,200 $ ל -2,000 $ עבור פרויקט בנייה גדול

דמי אישור תכנון לפרויקט שלך עשויים לכלול עבודות אינסטלציה, חימום וחשמל, כמו גם עמלות נפרדות עבור עסקאות. דמי ההיתר תלויים בתקנות המחוז, באתר ובסוג העבודה שיש לבצע. בניינים מסחריים עשויים לבקש את אותו היתר בנייה כמו נכסי מגורים עבור בניינים חדשים או הסבות, ומסים נוספים עשויים לחול על העלות הכוללת של דמי הבקשה להיתר.
עבור עוד מידע בנושא של אינדור אדרכילים כדאי לבדוק ב- indoor-arch.co.il

היתר בנייה

הוא היתר רשמי מרשות ממשלתית מקומית המאפשר לך או לקבלן שלך לבצע פרויקטים של בנייה או הסבה בנכס שלך. היתר בנייה מחייב הקמת מבנה גדול מ -120 מ"ר, שינוי, הגדלה, תיקון, הזזה, שינוי התפוסה, קווים חלקה או דרגת הגנת האש הנדרשת של הקירות החיצוניים המושפעים. בחלק מפרויקטים של בנייה, שבהם הערכת המבנה המוצע עולה על הסכום שקבעו רשויות הבנייה, נדרש ניתוח מבני לצורך קבלת היתר בנייה.

היתר בנייה יבטיח כי פרויקט בנייה או הסבה בנכס שלך מתוכנן כראוי ועומד בתקנים מקומיים לשימוש

פיתוח ובנייה. תהליך סקירת היתרים מבטיח שהפרויקט נבנה בבטחה לתושבים ועומד בדרישות הקוד הנוכחיות. לפרויקטים לא חייבת להיות תוכנית, אך הם נכללים בקטגוריה של הגשת בקשת דיור.

עבודות חשמל

סניטריים ומכניות-שלושה תחומים הכוללים כמות עצומה של עבודות בנייה ושיפוץ פוטנציאליות-דורשות טופס נפרד בנוסף להיתר הבנייה בפועל. ברוב הערים, פרויקט מסוג זה נחשב להרחבה של בית ודורש אישור תכנון כללי לביצוע העבודות. אם בעל בית בונה בית או בונה בית שהוא לא עומד למכור או להשכיר, הוא לא יכול לתת היתר תכנון במהלך תקופת הבקשה ל -24 חודשים.

הביאו כסף עבור דמי ההיתר

הבקשה שהושלמה ושני עותקים של התוכנית לבניין. בדוק את המכתב של איגוד בעלי הדירות שלך המאשר את הפרויקט שלך לפני הגשת הבקשה; אם אינך מצרף את המכתב, תוכל לעכב את האישור. תצטרך להביא איתך גם את מספר העיבוד של מחלקת הבנייה כדי לקבל את האישור שלך.

לאחר השלמת התיעוד הנדרש

צרף את תוכנית הפרויקט שלך ואת דמי ההיתר ושלח את חבילת הבקשה. אנא צור איתנו קשר אם אתה מתקשה בהגשת הבקשה. בעוד שפרויקטים רבים דורשים בדיקה מפורטת של צוות מבקרי התכנון שלנו, ההיתרים ניתנים ביד חופשית תוך 1-2 ימי עסקים. סקירה זו מספקת לך מידע בכתב אודות תוכניות ייעוד ותכנון סביבתי, ותוכל לקבל ביקורי אתרים הקשורים לנכס כדי להפחית את דמי תוכניות הייעוד, סקירות סביבתיות ותכנוניות המגיעות בעת הגשת בקשות בנייה.

נושאים ספציפיים בהם מטפלים בתהליך היתר הבנייה כוללים תקינות מבנית

עבודות מסגרת, תוכניות פיתוח, ביוב, מערכות מים וביוב, מיגון אש ושירותי חשמל. ייתכן שתוכל לבקש אישור שיפוץ בתקציב אם אין לך תוכנית פרויקט. הורד את בקשת היתר הבנייה המקומית שלך מבלי לשלם תשלום של 20 $ מראש, והדפס אותה מאתר אינטרנט שלא יגרום לך לשלם את האגרה, או שתצטרך לשלם אותה בעת שליחת הבקשה.