כמה עולה להוציא דרכון רומני כולל הכנת מסמכים

אם אתה נוסע ממדינה נטולת ויזה והדרכון שלך אינו עומד בדרישות אלה

תוכל לשקול לקבל דרכון חדש תואם ויזה מהרשות להנפקת הדרכונים במדינת האזרחות שלך. אם אתה נוסע ללא ויזה במסגרת תוכנית ויתור ויזה, הדרכון שלך חייב להיות בתוקף לפחות 90 יום. אם הדרכון שלך לא תקף תוך 90 יום, תתקבל לארה"ב לפני שתוקף הדרכון שלך יפוג.

קבלת תעודת אזרחות

תוך שישה חודשים לאחר אישור הבקשה, עליך להישבע אמונים למדינה הרומנית במטה הקונסוליה. לאחר קבלת תעודת האזרחות, יש לקבל תמליל של מסמך האזרחות (תעודת לידה/נישואין) ממשרד האזרחות הרומני. אם אתה גר בחו"ל, אתה יכול להגיש בקשה להחזרת אזרחות רומנית בדיפלומטיה או בקונסוליה הרומנית של המדינה שבה אתה גר או מתגורר.

זה כולל תעודות נישואין

תעודות לידה, דיפלומות, מסמכים צבאיים, מסמכי בית חולים או כל מסמך רשמי אחר המוכיח קשרים בעבר לרומניה. תעודות זהות רומניות מונפקות על ידי המשרד האזורי לרישום נתונים אישיים בהתבסס על שאלונים ומסמכים רשמיים (כגון תעודות לידה), המאשרות את שם המועמד, מצבו המשפחתי, אזרחות רומנית, מקום מגורים ו(אם רלוונטי) מצבו הצבאי. דרכון מסוג זה מונפק לאחר אישור שהמבקש הוא אזרח רומני ותקף רק בעת החזרה לרומניה.

הדרכון לא רק מאפשר למחזיק לנסוע בינלאומית כתעודת אזרחות רומנית

אלא הוא גם מקל על תהליך הסיוע של פקידים קונסולריים רומניים בחו"ל או מדינות אחרות החברות באיחוד האירופי (במידת הצורך) בהיעדר רומני. קוֹנסוּלִיָה. נציגויות וקונסוליות דיפלומטיות יכולות להנפיק "דרכונים קונסולריים" רק לאזרחים רומנים הזקוקים למסמך נסיעה בתוקף באופן מיידי בגלל דרכון שאבד, גנוב או שפג תוקפו. פקידי הממשל הרומני שהתייעצו ע"י מחלקת המחקר ואתר ממשלת רומניה ציינו כי אזרחים רומנים מחוץ לרומניה יכולים לקבל דרכון רומני על ידי הוצאת מכתב הרשאה למישהו, אשר לאחר מכן יוכל לקבל דרכון ברומניה בשמם (רומניה, ספטמבר 2005). 26 בספטמבר; זהה לעיל.

הקונסול בשגרירות רומניה בוושינגטון די.סי

אישר גם שהנוהל בספטמבר 2005 עבור אזרח רומני המתגורר בארצות הברית להגיש בקשה לדרכון רומני באמצעות הוצאת ייפוי כוח היה זהה ליוני 2003 (שם השגרירות בוושינגטון הבהירה שכדי להגיש בקשה לדרכון רומני באמצעות הוצאת ייפוי כוח ביוני 2003, אזרח רומני המתגורר בארצות הברית יצטרך להגיש בקשה טופס מס' לאחר קבלת האזרחות נדרשת תשלום נוסף בסך 95. יורו והמתנה של 10 ימים הבטיחו למבקש דרכון רומני.לאחר קבלת ה בתעודות הלידה והנישואין של סבו וסבתו של ולדימיר, השתמשנו באותו מתווך כדי להשיג מסמכי משטרה מהרשויות במולדובה ורומניה המאשרים שללדימיר לא היו הרשעות פליליות.
למידע מורחב בנושא של כמה עולה להוציא דרכון רומני כולל הכנת מסמכים באפשרותך לבדוק כאן: plk-lawyer.co.il

הרשויות האחראיות להנפקת דרכוני תעודת נסיעה רומנית חייבות לעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים על מנת להיות דומים לדרכונים שהונפקו על ידי מדינות אחרות

ב-21 בינואר 2002 הציגה ממשלת רומניה סוג חדש של דרכונים בהחלטה הקשורה להחמרת ההגירה ולצורך להבטיח את אבטחת המסמכים ששימשו באותה תקופה ברמה האירופית והבינלאומית. באותה שנה העביר בוקרשט חוק שהבטיח לאזרחים זרים ממוצא רומני את הזכות להתאזרח במדינה.

פקיד ממשרד האזרחות הלאומית של ה-NCA בבוקרשט

בתנאי אנונימיות, אישר כי המולדובים גילו עניין מועט בקבלת אזרחות רומנית עד 2007. לדברי מריאן, מולדובים רבים רואים בדרכון הרומני את המפתח לאיחוד האירופי שלהם. . הרמן, תובע בבוקרשט שמשרדו חקר רשת של ספקולנטים ובירוקרטים שזירזו בקשות לאזרחות תמורת כסף. ואכן, אזרחים רומנים המבקשים אזרחות כפולה אפילו אינם נדרשים להתגורר ברומניה או להפוך רשמית לתושבי רומניה וליהנות מאותן זכויות כמו תושבים בעלי אזרחות יחידה.

על פי חוק 21/1991

כל הילדים שנולדו להורים רומנים ברומניה או בחו"ל מקבלים אזרחות רומנית בלידה וכפופים לחוק 248/2005 בנושא נסיעות קטינים. אם ילד (מתחת לגיל 18) נוסע עם הורה או מישהו אחר מלבד ההורה, שומרי הגבול הרומניים יכולים לבקש הצהרות הסכמה מאושרות מההורה הנעדר, גם אם לילד יש גם אזרחות של מדינה אחרת. ולהציג את הדרכון שלך ביציאה מרומניה. הצהרה סטנדרטית של הסכמת הורים לנסיעה שתסופק על ידי הורה נעדר זמינה באתר משטרת הגבול הרומנית. וטרינר בעל רישיון במדינת המוצא חייב להשלים אישור רפואי לא מסחרי של האיחוד האירופי לרומניה באנגלית או ברומנית תוך 10 ימים מהנסיעה.

אם חיית המחמד שלך עוזבת את ארצות הברית

הווטרינר חייב להיות מוסמך על ידי משרד החקלאות ותעודת הבריאות חייבת להיות מאושרת על ידי משרד ממשלתי של ארה"ב, אלא אם הושלמה על ידי קצין חיל הווטרינרי הצבאי או וטרינר ממשלתי אזרחי מסדרת GS-0701. . הצבא. ההסמכה שלנו מציינת גם שלמתרגם אין קשר אישי או אחר עם בעל המסמך, ובמידת הצורך נוכל לאמת את האישור כדי לאמת את זהות החותם המורשה ולספק לך עותקים מקוריים, כולל חתימות בעט. המתרגמים הרומניים שלנו תרגמו בהצלחה אלפי דרכונים.

דרכון רומני

הוא מסמך מעבר בינלאומי המונפק לאזרחים רומנים ויכול לשמש גם כהוכחה לאזרחות רומנית. במקרה של גניבה או אובדן דרכון של אזרח רומני הנוסע לחו"ל, אדם זה חייב להתייצב בקונסוליה או בנציגות הדיפלומטית הרומנית במדינה בה הוא מתגורר. אם ברצונך להגיש בקשה לדרכון באמצעות קונסול כבוד, אנא קרא את המידע כיצד להגיש בקשה לדרכון באמצעות קונסול כבוד.

אם לא תגיש בקשה לפטור או שלא יינתן לך פטור לפני היציאה, יוטל איסור על מערכת משטרת הגבולות הרומנית, שיוביל למעצר בביקורת הדרכונים הרומנית ותיירות בך אם אתה מנסה להיכנס לארץ לפני שהאיסור יפוג.