רופא עיניים מומלץ

רוב האנשים אינם זקוקים לטיפול רפואי מיוחד או לניתוח עיניים על ידי רופא עיניים. רופאי עיניים יכולים לבצע בדיקות עיניים שגרתיות ולרשום משקפיים או עדשות מגע, אך רובם מעדיפים לרכז את המומחיות שלהם בטיפול בעיניים מתקדם.

אם הראייה שלך דורשת יותר מסתם בדיקת עיניים בסיסית

מומלץ לבחור ברופא עיניים כספק הראשי של טיפול בעיניים. בעוד שבדיקת עיניים כללית אצל רופא עיניים או אופטומטריסט עשויה להתאים ביותר למטרותיך, במקרה של מחלת עיניים מסוימת עליך לשקול רופא עיניים לטיפול מתמשך בהתאם לנושא.

רופא עיניים יכול לטפל בבעיות העין הקלות ולאחר מכן להפנות אותך לרופא עיניים לאבחון וטיפול במחלות עיניים חמורות

אם יש לך צורך מיוחד, גם רופא עיניים וגם רופא עיניים יכולים לבצע את טיפול העיניים השגרתי שלך ולאחר מכן להפנות אותך למומחה המתאים.

אופטיקאים הם רופאי עיניים העובדים עם רופא עיניים או אופטומטריסט על מנת לספק שירותי ראייה הקשורים לאבחון וטיפול בבעיות ראייה ומחלות עיניים

רופאי עיניים הם מומחים העוסקים בכל ההיבטים הרפואיים של טיפול בעיניים, כולל טיפול, ניתוח, עדשות מגע מרשם, משקפיים ותרופות לעיניים. הם מאומנים לספק טיפול ספקטרום מלא, החל ממשקפי מרשם ועדשות מגע ועד ניתוח עיניים מורכב ורגיש.

רופא עיניים

הוא רופא (רופא או מנתח) החורג מהיקפו של אופטומטריסט, מאבחן ומטפל בבעיות עיניים חמורות ופועל במידת הצורך. רופא עיניים יכול לטפל במחלות עיניים, לרשום תרופות ולבצע כל סוג של ניתוח לשיפור או מניעת החמרה של בעיות עיניים או ראייה.

אופטיקאי

רופא עיניים או רופא (MD) הוא רופא אוסטאופתי המתמחה בבריאות עיניים וטיפול בראייה. רופאי עיניים מאומנים בטיפול בבעיות עיניים ומחלות ומתמחים בתחומים מסוימים של טיפול עיניים רפואי וכירורגי. הם גם רופאים שמבצעים ניתוחים ועובדים עם בעיות עיניים חמורות כגון גלאוקומה.

רופאי העיניים מקבלים הכשרה מיוחדת בכל ההיבטים של טיפול בעיניים במהלך שהותם

כולל מניעה, אבחון, טיפול רפואי וכירורגי של מחלות עיניים ומחלות. אתה יכול להשלים השתלמות של שנתיים או יותר בענף משנה בתחום מסוים של טיפול בעיניים כמו גלאוקומה או רפואת עיניים ילדים. לאחר שנתם השישית בבית הספר הם יכולים להציע בדיקות עיניים, בדיקות עיניים, אבחון מחלות עיניים, ניתוחים פלסטיים לעפעפיים נפולים, טיפול רפואי בעיניים למחלות כמו דלקת קרום ותרדמת מזוגגת וטיפול עיניים כירורגי (למצבים כגון טראומה, קטרקט , עדשות מולטיפוקל וניתוח לאסיק).

רופא עיניים עובד בצוות טיפול בעיניים ועובד עם אופטיקאים ואנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות על מנת לספק את הטיפול הטוב ביותר לאדם הסובל ממחלת עיניים כרונית.

אם יש לך מחלת עיניים או ליקוי בראייה

עליך לפנות לרופא עיניים (המכונה גם רופא עיניים או מנתח עיניים). רופא משפחה יפנה לרוב לרופא עיניים אם מישהו מראה סימנים של קטרקט, דלקות עיניים, בעיות בעצב הראייה או מצבי עיניים אחרים. רופא עיניים הוא רופא עיניים טוב כדי לבדוק אם יש לך מחלות עיניים, פגיעות בעיניים או ניתוח.

בגלל השירותים שהם מספקים והתנאים בהם הם מטפלים

עליך לפנות לרופא עיניים כדי לקבל את אותו טיפול כמו רופא עיניים, כגון בדיקות שגרתיות ומילוי מרשם. בניגוד לאופטומטריסטים רבים, לרופאי העיניים יש הפניות והתמחויות נוספות בבדיקות, אבחונים וטיפולים לליקוי בראייה, והם מאומנים לבחון ליקויי ראייה ולרשום מכשירים אופטיים מיוחדים לליקוי ראייה. רופאי עיניים יכולים גם לבצע ניתוחי עיניים למחלות ומצבים שונים כולל קטרקט, גלאוקומה, ניתוחי פזילה ועוד.

מחלות עיניים קשות כגון גלאוקומה

קטרקט וניוון מקולרי הן שכיחות, ורופא עיניים עשוי להפנות אותך לרופא עיניים להמשך הערכה וטיפול. לאחר שאובחנה מחלת עיניים, רופא העיניים שלך יפנה אותך לעתים קרובות לרופא עיניים בכדי לספק את הטיפול הטוב ביותר האפשרי. רופא עיניים יכול לאבחן ולטפל במחלות עיניים, לבצע ניתוח עיניים ולרשום ולהתאים משקפיים או מגעים לפתרון בעיות ראייה.

האקדמיה האמריקאית לרפואת עיניים ממליצה לאנשים לעבור בדיקת עיניים מלאה לפני גיל 40, כך שרופא העיניים יוכל לקבוע פרופיל בסיסי של בריאות העיניים.

אופטומטריסטים ורופאי עיניים בעלי ניסיון רב יותר מסוגלים לזהות מחלות עיניים מהר יותר ולאבחן הפרעות מכיוון שהם רואים יותר מטופלים

הכשרה נוספת וידע זה מכין את רופאי העיניים לטיפול במחלות מורכבות וספציפיות באזורים מסוימים של העין ובקבוצות חולים מסוימות.

ל- UCF Health יש רופאי עיניים ייעודיים שהוכשרו לזהות

לטפל ולטפל במחלות עיניים ללא מטופלים עם ז'רגון רפואי. הצוות הרפואי של מרכז עיני שוורץ לייזר מורכב מאופטיקאי ורופא עיניים בכדי להבטיח טיפול מקיף בכל מצב. לרופאי העיניים המיומנים שלנו יש את ההכשרה, הכישורים והכלים הדרושים להם כדי להבטיח טיפול עיניים יוצא דופן בכל עת.

השלב הראשון בהחלטה שלך הוא להבין את שני סוגי רופאי העיניים, אופטומטריסטים ורופאי עיניים ולדעת את ההבדלים ביניהם. רופא העיניים סקוט ווגנברג, רופא, יכול לעזור לך לענות על שאלותיך לגבי כל סוג של רופא עיניים.

באופן כללי ניתן לחלק את רופאי העיניים לשתי קבוצות שונות

אופטומטריסטים ורופאי עיניים. רופאים מסוג זה מבצעים בדיקות עיניים מקיפות, מאבחנים ומטפלים בבעיות ראייה, מאבחנים או מטפלים במחלות עיניים, רושמים תרופות ומבצעים הליכים כגון ניתוח לייזר וקטרקט. רופא עיניים הוא רופא (MD) או מומחה לרפואה אוסטאופתית המתמחה בטיפול עיניים וחזותי, לרבות טיפול רפואי, ניתוח וניהול בעיות עיניים או ראייה.

עבור מידע בנושא של רופא עיניים מומלץ כדאי לגלוש לאתר